Zenderlijst importeren in Pioneer Seca ontvanger

S

schot

Weet iemand of er setting lijsten zijn om complete zenderlijsten in een Pioneer Seca ontvanger te zetter (het gaat om de DBR S110 NL).

Weet iemand toevallig ook welke kabel ik dan nodig heb (utp cat 5 zal het wel niet zijn :laugh: en welke stekkertjes, ik krijg namelijk gewoon een RSI hand van het updaten van de zenderlijst als er weer eens frequenties veranderen (nu weer CNN).

 
Hoi Schot,

Ja er zijn zenderlijsten beschikbaar voor de 110. Bij Marc op de site staan er van december.

Je hebt voor het laden van de settings een Jtag interface nodig, die je in je deco moet solderen.

Bij Marc staat hier tevens uitleg over.

Groeten Sander

 
dat is denk ik niet wat ie vraagd vvsection,

die optie die jij biedt geld alleen voor bepaalde software voor de dbr 110.

voor zover ik weet gaat er nix wbt settings edit , met originele Canal+ software,

 
Hoi XGABOX,

De zenderlijst voor de pioneer ontvangers staat los van de firmware. Je kunt de lijst uitlezen en editten met pionero en vervolgens de aangepaste lijst terug zetten met de Jtag.

Wel moet je in de gaten houden dat de waardes in de eeprom naar de juiste TCS en TPS secties verwijzen. De Pionero manual geeft hier uitleg over. Dit houdt in dat er een aangepaste eeprom naar de deco verstuurd zou moeten worden.

Groeten Sander

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan