DE STERREN ZIJN WEER TERUG

I

ilya

Wat een feest , de sterren zijn weer terug van weg geweest.

Kan je er een extra bij krijgen als zeer actief lid van verdienste.

Ik denk dan een gewaardeerd boarder t.w Boets BBQ.:) :)

ILYA

 
Alleen dat veranderen van kleur kan nogal irri zijn.

Bij normale members gaat het maar bij BlackTiger word je gek zo snel knipperen ze :biggrin:

 
Jaloers he? Wij administrators (dus ook denktenk) hebben gewoon recht op wat extra's en daarom gaat bij ons de loop wat sneller.:)

Het maximum voor gewone users blijft op 5 sterren staan, dit is gewoon een leukigheidje zonder verdere voordelen of status of wat dan ook, vandaar.

 
Deel jou posts door het aantal sterren,en je weet hoeveel posts je nog moet doen om ook aan het aantal van acht te komen.:rolleyes:

Zal je toch wel op korte termijn lukken?:biggrin:

 
BlackT zegt toch dat we niet verder komen dan 5 sterren?

en anders moet ik nog 68,4 posts :)

 
Laatst bewerkt:
LoL, heel heel heel misschien geef ik je evenveel sterren als je evenveel serieuze posts als ik gemaakt heb, en dan moet je nog even, kijk maar even naar de top10 posters.:)

 
De top 10? die horen eigenlijk ook extra sterren te verdienen :)

Ik sta op 10 vandaar ;)

 
mja,...dan kan ik inderdaad nog wel ff vooruit.

Te ver, en tegen die tijd ben jij ook alweer verder :biggrin:

 
ik post de laatste tijd zo wijnig heb vast maar een ster

ben ook veel te druk met andere dingen

maar ik kijk toch wel bijna elke dag op het funboard

groeten herbies

 
Men hoeft niet hier te posten hoor om te zien hoeveel sterren men heeft, dat ziet men ook in oude postings omdat elke posting geupdate wordt met het aantal sterren, ook de oude dus!:)

Anyway, je hebt er toch 3 herbies, want je hebt in het verleden nogal je best gedaan en ach... trek het je niet aan, niemand post momenteel veel omdat er gewoon te weinig te doenis, maar dat komt wel weer, wacht maar 'ns tot september.:biggrin:

 
Zo is dat , enne ,het aantal postings wil absoluut niets zeggen over de aanvulling die die persoon evt. geeft.

Sterren hebben geloof ik alleen in het leger een betekenis.:) Hier heeft dat dus niets met een status of iets dergelijks te maken.

Ik ken ook mensen die het nodig vinden om op een reply een nietszegggende reply te geven, zo kom je ook snel aan je aantal.

 
Correct, het is toendertijd ingevoerd als grap, als beetje opfleuring van het board.

Het -enige- wat die sterren zeggen is inderdaad of iemand veel gepost heeft, en nog niet eens of die postings wel zinnig waren.:)

Behalve in mijn geval natuurlijk.:biggrin:

Postings in de Bedelstaf tellen trouwens niet mee dus dat scheelt.

 
Hi BT,

Een klein bbqtje op ppgtje onder je naam gaat zeker niet ? Hahahaha.

Boets

 
Hahaha.. een ppg op de bbq... jou zou normaal wel lukken, alleen zijn de tekeningetjes en anderssoortige image tags geblokkeerd (uit veiligheidsoverwegingen in het kader van board security) anders had ik misschien wel iets gedaan.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan