Wat een vertoning..............

P

Ptje

Als ik nou een fan was van Mercedes, dan ging een potje zitten brullen en keek nooit geen formule 1 meer. Dat die David bleef zitten !!!!! Ik had uitgestapt, wat een vertoning :laugh:))

 
Het is inderdaad een schandalige vertonig geweest.

Wat een arrogantie ...... gelukkig dat David niet uit de auto stapte ,die man is volledig in de steek gelaten door het Mc Laren team.

Maar wat deed Ferrari het weer geweldig :) :) :) :)

Forza Ferrari

 
Ja he wat een SUPREMATIE van de bovenste plank.

Barichello : Van 21 op 2 binnen 19 ronden -> Geweldig!!!!

Montoya : Van 1 op 3 in 60 ronden -> Geweldig !?

FORZA ROSS BRAWN!!!!!!!!! & SCHUMI !!!!!!!!!!!!!!!!

Grtz Mike

PS ik ben wel blij dat er weer een beetje spanning in zat!

 
De spanning zat zeker niet in de top.

Moet wel zeggen dat Ferrari zijn zaakjes uitstekend voor elkaar had en van 1 naar 0 heb ik zelfs Schumi al 2x zien doen, alleen in andere races.

Hakkinen van achteraan naar 1 of 2, ook al vaker gebeurd, dus Barichello heeft heel goed werk verricht want hij zat in een paar ronden al weer op 6, maar hij is niet de enige die dat kan en met een snelle auto kan iedereen winnen.

Maar Barichello is gewoon een goed coureur, zette ook het ronderecord nieuw neer (iets wat Hakkinen wel kon, MS dus duidelijk niet kon en Bari lekker wel).

En na 3 jaar is het overduideijk dat McLaren de zaken nog altijd niet voor elkaar heeft, potverdikke Coulthard zegt het hun nog en dan moeten ze er nog over nadenken... pfffft.

Als dat niet gebeurd was dan was de race spannender geweest want dan had hij 1 of 2 gelegen en dan was het dus echt spannend geworden, nu was het spannender in de midden en achterhoede. Moesten ze meer doen zo dat regen.

Jammer dat Verstappen er niet bij was, die kon er ook wat van in de regen.

Gniffel geniffel.... heeft die ezel van Arrows eindelijk toch maar eens zijn prive kapitaal aangesproken om de motoren te betalen, gaat een auto stuk en de andere blaast de motor op... whahahaha.

Hij had beter van dat eigen kapitaal wat schulden kunnen aflossen aan Jos en zijn huidige coureurs hun loon kunnen betalen want ik durf te wedden dat als Jos wat mist, dat die ook niet alles hebben.

 
Hehe Inderdaad, straks is die walkinshaw zelf ook failliet :) :) :)

Grtz Bullet

 
Ik moet helaas als MC Claren fan toegeven dat Ferari zijn zaakjes goed voor elkaar heeft. Ik vindt het wel leuk voor jullie dat Schumachter het zo goed doet, maar het kampioenschap wordt wel saai, en dat nu al omdat iedereen weet dat Schumacher toch weer wereld kampioen wordt. Ik hoop dat ie het volgend jaar eens wat slechter doet of de anderen het wat beter doen want anders kan ik net zo goed het TT bericht lezen :sad:.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan