Welke all round sof ci is de beste

I

ilya

Ik ben aan het uitdokteren welke soft ci voor de MD82 het beste is voor het kunnen ontvangen van verschillende systemen .

Er wordt gesproken over MD faust,MDyankse.dll , Via dll. Multi emu .Dll .

O ja, ergens wordt er ook gesproken over soft ci camkey + Program Rar.Dit is toch geen soft ci !!!!

Is het verder ook zo dat je het beste slechts 1 soort dll activeert.

Tot nu ontvang ik alleen maar Irdeto/Seca . Rara hoe kan dit

ILYA

 
yankse vindt ik zelf de stabielste en prettigst werkende voor ird/beta/seca/via en nagra maar hij kan echter niet loggen,dus daarvoor neem je dan weer softci incl mdloggen voor i/b/s en symci voor via.Ze kunnen alledrie tegelijk icm progdvb maar zelf schakel ik indien ik niet aan het loggen ben liefst de niet gebruikte dll uit door deze even te hernoemen (werkt toch iets prettiger vindt ik).

grtz

 
Inmiddels wat ervaring opgedaan met MD82 softcam.

Ik heb begrepen dat je niet tesamen Soft ci 4 MD 82 kunt gebruiken met MD Yankse.dll.

Dus wat deed ik , ik haalde de soft ci 4 mb 82 weg (Soft ci.dll), inderdaad verdween de button softci .

De andere DLL erin gedaan tw

MDYankse.dll

index 80exe

index 82exe

yankse.ini

yankse.prv

Ik opnieuw gerebooted.Wat dachtje , geen beeld.

De volgende stap was erbij zetten van van de Softci.dll.

Ik had weer beeld(Dus 2 dll 's t.w. yankse en sofci, versie 4 in de root van MD)

Het gekke was dat ik b.v. wel viaccess kon ontvangen SRG, echter de PPV 's niet (Ticket)(Nagra P cine).

Het beeld was perfect.

Nu ticket dacht ik effe te pakken zien te krijgen !!!

Dus ik de symci.dll (164) erin.

En.....beeld.Jammer na 20 seconden frozen, en steeds maar frozen.Maar ik had af en toe beeld

Jammer genoeg klapte ik na 5 minuten uit MD. Ik kreeg MD niet meer aan de praat, het beeld "vloog" binnen 1 seconden weg.

Ik heb toen Symci dll weer verwijderd

@Geinponem, wellicht kan jij mij vertellen op welke manier jij toch alle systemen kunt ontvangen.

ILYA

 
eigenlijk zat het antwoord al in mijn posting hierboven ik gebruik tegenwoordig progdvb ipv md82 dit ivm de stabiliteit.Voor het open gaan van de div systemen is yankse genoeg slechts voor het loggen gebruik ik softci,faust en of symci.

Kanalen lijsten importeren en draaien maar.

ps ik draai onder xp voor wat windows betreft.

 
Laatst bewerkt:
Jammer, ik had van jouw gehoopt de oplossing te ontvangen.Anyway bedankt voor je reactie. Ik hoop andere MD gebruikers mij kunnen helpen met het oplossen van de soft ci problematiek.

ILYA

 
de werking van yankse is overigens onder md gelijk aan onder prog alleen is prog stabieler zeker wat betreft recording.

Als je alleen yankse actief hebt werken ze dan wel allemaal?

read pmt on sid change

logging off

auto ecm

auto pids dan zou het moeten werken als je keyfile goed is.

grtz

 
Boy, thankxs ik ben er dank zij jouw bijdrage eruit.Ik kon het niet uitstaan dat e.e.a wel bij jouw werkte.Wel wat heb ik nu geconstateerd:

Ik had via een upload site een Dll voor AU Viaccess, (SYMCIE ci 164) had ik in een van dir. van MD nog zitten.Deze nieuwe file gooide " roet in het eten". Bij toeval stuitte ik dus op deze file .Ik had nl zojuist een in andere dir geheel opnieuw MD geinstalleerd en.... wat scherste mijn verbazing ik had via ticket en stabiel .Kortom doordat ik ik in het begin MD niet goed aan de praat kreeg , met name Viaccess en nagra, had ik diverse drivers, soft ci dll uitgeprobeerd met gevolg dat ik door " de bomen het bos effe niet meer zag".

Vergeten nog een filetje op te ruimen.

Rest mij nog een vraag " Is het handig en/of verstandig om zoewel de Soft ci 4-82 en de Yankse geactiveerd te hebben.

Met name om effe snel seca/irdeto te loggen en dan vervolgens naar viaccess te gaan.

Ik las ergens , ik weet niet zeker, dat 2 werkende DLL te stabiliteit niet bevorderen!!

O ja, nog een vraagje , heeft niet te doen met soft ci.

Kan jij Stream iredto ontvangen??? ,Ikke niet .Keys oke

ILYA

Ik las ergens , ik weet niet zeker, dat 2 werkende DLL te tabiliteit niet bevorderen!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan