help aub

R

Ratje

hallo

ik heb net de pcm file van satkoos in mij humax gezet want ik had geen vh1 mtv enz niet meer..nu weer wel maar nu doen de p-cine 1,2,4,5,7,10,het niet meer op via digital en hij geeft als info seca maar het moet nagra zijn wie kan de pcm file aanpassen..

alvast bedankt..

 
Ratje, als SM dien je de regels te kennen en na die hoeveelheid posts weet je ook echt wel dat we geen support geven op gebruik van illegale files.

 
Ik heropen deze post omdat ik er door een gebruiker op gewezen werd dat pmc files niet illegaal zijn.

Zo zie je maar weer, ook een BT kan zich vergissen en verbetert dan ook zijn vergissingen.

Op deze post mag dus gereplyed worden, maar zuiver en alleen over het probleem met de pmc's, niet met de satkoos files, want deze zijn wel illegaal en het vragen naar pmc files is vragen naar files en hoort in De Bedelstaf thuis.

Echter.... het zou kunnen zijn dat het probleem niet aan de files en de pmc's ligt en vandaar dat de post weer open gaat zodat men daarop eventueel antwoorden kan.

 
Hoi Ratje,

enne bedankt voor de prompte reactie BT ......

Ik heb hier naast de IRCI5400 ook nog een NACI5700 staan.

Op de gepatchte IRCI inderdaad een "S" in het beeld, wat betekent dat de decoder een Seca-zender herkent: geen beeld.

De NACI geeft keurig beeld, dat betekent dat er zeker in Nagravision wordt uitgezonden. Het zou ook wat zijn als ze zomaar op S2 zouden zijn overgestapt :)

Maar ViaDigital is dus begonnen (met testen van) Simulcrypt.

Als jij het met een PMC-lijst hebt weten op te lossen, laat dat dan even weten.....

Groetjes,

:cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan