Kuil............

P

peez

Wegens omstandigheden te koop: grote kuil.

Eventueel in delen.

Uitstekend bruikbaar voor het komende zomerseizoen.

De kuil wordt niet verzonden, u dient hem zelf af te halen.

(In)ruilen is ook niet mogelijk.

Voor milieuvriendelijke verwerking van uw afgedankte kuil bent u zelf

verantwoordelijk.

Serieuze aanbiedingen worden in overweging genomen.

 
Doe mij er maar twee , alleen wel ff naar boven sjouwen........

je weet wel op 4 hoog.

m.vr.gr. SPJ

 
Mhh Eric,

Denk dat je meer kans maakt op een Duits board.

Boets

 
Da's ff zw kl$^&^&*)(te, ben trouwens weer een stappie verder met Zurich. zit nu echt in de molen.

m.vr.gr. SPJ

 
Krijg je nog wat van me dan ??

voel me toch enigzins schuldig !!!

ik weet wel " update at own riks " ...... maar toch.

is echt drie keer niks

m.vr.gr. SPJ

 
Niks voor bij jou zwembad?

ik maak wel een speciale prijs voor je.:biggrin::biggrin::biggrin:

SPJ

Gaaf, ik hoop dat het lukt.;)

 
Ja zeker .......... dat zurich verhaal is reuze spannend.

EN begint nu ook echt vaste vormen aan te nemen.

de tijd zal het leren..... zie je 't voor je .. die lange in 3 delig. lol

m.vr.gr. SPJ

 
gooi um ff op een duids board.

ben je um binne no time weile;-)

 
Stokken gooien naar een leeuw

Een Belg en een Nederlander lopen in de jungle als er plotseling een leeuw verschijnt.

De Nederlander pakt een grote tak en gooit die naar de leeuw en verbergt zich in een diepe kuil.

En roept naar de Belg: "kom op nou, kom naast me liggen".

Zegt de belg "awel ik heb toch niet gegooid"

 
ENNUH GELIJK MIJN EERSTE STER !!!!!!

Maak er maar gelijk 2 open

Proost !!!!!!!

m.vr.gr. SPJ

 
Ik wil diegene waarschuwen die de kuil koopt en em zelf vervoert .

Zelf heb ik daar een zeer slechte ervaring mee .

Enkele jaren geleden had ik ook een redelijk grote gekocht , en op mijn aanhanger laten zetten . Ik dacht die ligt stevig genoeg en er dus geen touwtje aan gedaan .

Bij de eerste de beste helling dondert dat ding achterover de aanhanger af . In de paniek die toen ontstond , stapte ik uit om te kijken of er niemand onder lag , maar vergat de auto op de handrem te zetten . Je raad het al , auto met aanhanger in de kuil . Kortom een heleboel ellende .

 
Dju... ik heb een gat.

Nu wilde ik eigenlijk upgraden naar een kuil, en deze advertentie leek me wel iets, maar nu je me over die problemen met het vervoer en opzetten vertelt krijg ik toch mijn twijfels.

Kan ik dan niet beter gewoon twee gaten nemen? Kan natuurlijk wel minder in, maar je hebt die upgrade sneller klaar en hij hoeft dan ook niet vervoert te worden.

Of is er kans dat er binnenkort nog een generic aanhangerpatch komt voor kuilen? Zoja dan wacht ik daar wel op, want ik heb die kuil nodig voor iemand anders, normaal zou ik die zelf graven maarja je kent het spreekwoord he... wie een kuil graaft voor een ander.... vandaar dat ik dan beter een kuil tweedehands kan kopen, als er dan probs komen, dan valt de originele graver er tenminste in en niet ik.:)

 
Indien er niemand de kuil [ hier heet dat een Loch ] wil overnemen heb ik nog wel enkele beestjes in mijn tuin die de kuil kunnen vullen.

De beestjes Maulwurfe genaamd maken namelijk bultjes en wel in grote getale en met regelmaat.

Heb er een paar in de tuin en ben er langzamerhand aan gehecht geraakt maar als een gewaardeerd Satfunuser als peez moeilijkheden met een kuil heeft,stel ik,zij het met pijn in m'n hart,deze beestjes gratis ter beschikking.

Enige probleem is,die k*tdieren laten zich bijna niet vangen!

Dus als iemand hier een oplossing voor heeft.

 
@ Goto,

Heb hier een echte graver voor jou, van het model DUITSE herder, heeft hier door heel mijn bos al "loopgraven" gegraven, is nu ook aan mijn tuin en grasveld begonnen ( degenen die hier geweest zijn kunnen dit beamen), wat jij teveel hebt aan bultjes heb ik teveel aan kuilen, ga binnenkort een paar weekjes op vakantie dus dan mag je hem wel even lenen hoor, succes verzekerd !!!!!

Boets

 
Laat ik nu toevallig nog 2 duitsers kennen die op zoek zijn naar een kuil om in te liggen aan het strand.

(ongelooflijk, die lui zijn zelfs te lam om een eigen kuil te graven :) )

M.v.g.

Remco

 
Ja Peez... dat bedoelde ik nu, maar toen had ik nog geen kuil dus ik snap nu ook waarom ie niet gevallen is. :biggrin:

 
Dat laat me er aan denken, ik heb nog een doos foto's hier liggen van de Boets bbq, die moet ik nog ergens plaatsen.

Dat heeft erg veel vertraging opgelopen (waarvoor mijn excuses) wegens drukte en vanwege het feit dat me iets niet lukte in powerpoint (wat uiteindelijk ook niet bleek te kunnen).

Blijkt dus alweer wat voor stomme proggies MS maakt als je in een powerpoint presentatie nog niet eens liggende en staande bladen door elkaar kunt gebruiken.

Anyway, ik denk niet dat het me nog voor de vakantie lukt, maar mocht dat wel het geval zijn, dan komen ze nog online, maar alleen voor degenen die meegedaan hebben, en anders is het over 4 weken (ja 3 weken weg + 1 week rust en achterstallige mail) .:)

 
Ik moet nog even sparen om ;Kuilen,gaten,Moulwurfen en Duitse herders(oh nee,lenen)te kunnen kopen.

MAAR!!!!!!!

Beste mensen....Staat dit niet in de verkeerde rubriek?

Moet dit niet staan in:Tekoop gevraagd/aangeboden(geen satelliet spullen???

Groetjes Ghost.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan