ECM-Pid's voor PMC-tabel: hoe?

M

mmm

Hallo,

die PMC-tabel voor de gepatchte IRCI5400 (PH 2002G-patch) is nog steeds een wazig iets voor mij.

Een aantal zaken is me wel duidelijk:

- wordt volgens mij gebruikt omdat de Allcam Seca/Viaccess/Nagra moet decoderen op een Irderto-Cam. Door de emulatie kan het zijn dat de Cam blijft hangen op een foute ECM-Pid/provider. Om dit op te vangen kan de lijst (in firmware) aangepast worden met de PMCeditor.

- ECM-Pids kunnen gelogd worden. Hier is er een probleem voor mij, want ik heb geen seasons interface. Tot nu toe heb ik ze nog nergens op 't net kunnen vinden. Behalve dan in een PMC-tabel :)

Niet duidelijk voor mij is, waarom de Taquilla en Italiaanse Palco's er nog steeds in moeten staan als ik toch nooit naar die kanalen ga.

Als voorbeeld, zou ik nu wel mijn eigen tabel willen maken waarin Mezzo ook staat. Die doet 't dus bij mij niet op de Allcam.

Als iemand de ECM-Pid will geven van Mezzo, dan ga ik proberen een nieuwe tabel te maken.....

Wordt vervolgd.

Groetjes,

:cool:

 
lijkt mij ook wel interesant om het zelf te doen.

Ik heb wel een season, maar heb geen flauw idee om er hoe aan te beginnen.

alle uitleg is welkom :biggrin:

greetz

 
Volgens mij is dit niet mogelijk met elke ontvanger, maar wel met Bv. een Nokia 9200, 9500 .

 
Mezzo: ***8007---0100---0732---0019***.

succes ermee,

vr.gr. Charel.

 
art-sport werkt ook niet kan dat ook aan de pmc liggen want de rest van art werkt wel..

 
Hoi Ratje,

ART sport is bij mijn weten IR++TO 2 :sad:

Zowel op Nilesat als op Arabsat.

Groetjes,

:cool:

 
oh nee dach dat ie het wel moest doen omdat art movie music wel doen..

 
Hoi Ratje,

op welke satelliet kijk jij naar ART music? En ART sport?

ART music: Viaccess1 en Viaccess2 op de Hotbird.

Bron: allemaal Lyngsat.

Groetjes,

:cool:

 
Ratje,

ik heb de schotel even naar de HB gedraaid. Uiteraard met hetzelfde resultaat als jij: geen beeld bij ART-sport.

Nou kan ik me niet herinneren daar ooit beeld te hebben gehad, maar wellicht dat anderen met een andere ontvanger wel licht in de duisternis zien. De Hummie geeft in elk geval aan dat er in Viaccess wordt uitgezonden.

Ook nog even op de homepage van ART-sport gekeken (http://english.artsportstv.com/content/), en er stonden geen uitzendingen gepland. Dat zegt misschien niet alles. Lijkt me sterk dat er niet uitgezonden wordt, maar dat zou ook nog kunnen zijn.

Wie o wie kan duidelijkheid verschaffen.... de juiste ECM-Pid????

Groetjes,

:cool:

 
Art gebruikt voor prov/id 007c00 (via 1)

Voor Art sport wordt prov/id 016400 gebruikt(via 2)

Dus als je de juiste ecm pid in geeft voor Art sport zal je geen beeld hebben omdat dit een andere coderings norm heeft.

Gr Ghost.

 
Sorry,

007c00 is voor tps.

Ik bedoel voor Art 008400 (via1).

Gr Ghost

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan