Satfundag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
@ Mods,

Is er al iets bekend over een eventuele Satfundag medio september ?

Lijkt mij een erg strak plan.

Boets

 
@ Peez,

Dacht dat de bedoeling was ergens in september, maarja na twee dagen bbqen (en drinken) was ik ook zo helder niet meer.

Boets

 
Zolang als ik de avond ervoor niet hoef te BBQen vind ik alles best.

Zou wel super zijn een dag in September.

 
Zeeman@

Dan kunnen we het gesprek met de flesjes en blikjes voort zetten.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Jaja, die snap ik.

moet zeggen dat ik het een goed gesprek vond, was goed gesmeerd. Denk dat een Satfun/Satnerds dag or whatsoever zeer gewaardeerd wordt, ten minste wel door mij. Komen al die kijkbuiskinderen eens voor de televisie weg.

 
Alle mods op vakantie ?

Boets

 
Ik was er dan wel niet bij maar heb Zeeman wel de volgende dag gezien. Kennelijk was het heeeeeel gezellig geweest.

 
@ Boets

Nee we zijn niet allemaal op vakantie. Er is nog een kleine garde thuis gebleven om de boel in de running te houden de komende weken.

Wat betreft de Satfundag. Alle opties zijn nog open maar gezien het feit dat de komende weken er altijd wel iemand op vakantie is kunnen we niet concreet er verder over filosoferen.

PS Ik hoorde dat het gisterenavond weer aardig naar bbq stonk op ons buitenverblijf....toch niet stiekum weer een bbq gehouden Boets.

 
@ Satwatcher,

Bbq nu voor veertien dagen dicht, koffers gepakt en op naar de Turkse zon, jongens tot over veertien dagen.

Boets.

 
Ja Boets prettige vakantie.

ik moet nog een week, maar dan 4 weken.:biggrin:

 
Ik ben jaloers op jullie, ik ga eind augustus naar de Turkse zon.En daarna lekker BBQ bij....

Boets en natuurlijk zijn lieftallige echtgenote en zwemmende kids een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijneTurkse vakantie.Boets pas op voor al die knappe vrouwen, !!!!!!!!!

ILYA

 
Dit jaar staat er geen Satfundag op het programma.

Op de korte termijn die we nog hadden kregen we wel voldoende helpers maar onvoldoende organisatorische mensen bij elkaar dus we stellen het gewoon een beetje uit.;)

 
Jullie laten het wel ff weten he wanneer die dag gaat komen.

Is al weer een tijdje terug die BBQ en Zeeman krijgt volgens mij al ontwenningsverschijnselen !!!

Astatic

 
Ja, dat laten we zeker weten, en anders maken we gewoon een BBQ dag met sat-wegaanvissen-fundag of zoiets want ontwenningsverschijnselen zijn er om tegengegaan te worden.:biggrin:

 
We maken gewoon een survivaltocht door de Boets bossen (kan ik ook wel een beetje) en daarna een BBQ....

En weet je wat nu het leukste is.... Ik heb het bedacht en mag dus hoofdscheidsrechter worden die lekker vanaf zijn scooter de zweet afscheidende moordende toch kan volgen van jullie :)

 
Kunnen we geen paintball dagje organiseren?

 
Misschien is het je ontgaan, maar er is inmiddels een staakt het vuren afgekondigd hoor.

En dat bevalt prima.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan