Irdeto2 !!

J

Josje01

Hoi, ik heb van een vriend van me een kaartje (orgineel) van de stoute zender : spice platium gekregen. Deze kaart had hij een jaar geleden gekocht en veel geld voor betaald. De kaart heeft dan wel 1 jaar gewerkt. Nu heb ik deze kaart met een ungeregistreerde versie (progje irdeto2) proberen te lezen. Dat is deels goed gelukt: zoals service key, HMK , asicii serialnr. , hex serialnr. , country , provider00 Het progje heet ird2cal v 1.02.0005. is hiermee iets aan te vangen? Omdat deze kaart 1 jaar gewerkt heeft zal er waarschijnlijk wel een timer aan verbonden zijn. Zouden er mogelijkheden zijn om deze kaart weer te heropenen?

greetz: Josej01

 
Een timer zit er zeer zeker niet in, maar je kaart krijgt natuurlijk geen update meer omdat je niet betaald.

het schijnt mogelijk te zijn een 2 kaartje te clonen, maar hoe ?

Peter.

 
een origineel kaartje kun je perfect clonen met het programma HMKextractorAcs2.*.

dat programma werkt perfect.

ga eens in een zoekrobot en je zult vinden.

het progje is wel italiaans.

groeten

steven94

 
En dan nog een werkend kaartje van spice dinges zien te vinden waar je een cloon van kan maken dus zeker ?

Peter.

 
juist , een werkende kaart vinden en je kunt kijken.

groeten

steven94

 
Steven 94. HMKextractor acs2.1 was me bekend en inderdaad een perfecte cloon gemaakt. maar wat me toch eigenlijk interesseerd is dat die kaart een jaar heeft gewerkt. Ik heb hier een service key uit weten te vissen, zou dat niet zo kunnen zoals tot voor kort Premiere de service key 7530 (niet meer in gebruik)er toch beeld kan verschijnen . Dus door de service key nieuwe Hmk en Pmk s binnen halen???

Ik zal toch het kaartje maar enige bewaren , je weet nooit.

Greetz: Josje01

 
jos ,

dat gaat altijd die kaart terug laten werken , volgens mij wert die hmk nog perfect , maar er zit een datum in je kaart .

wat je kunt proberen is de de kaart terug uitlezen en de datum een jaar verder zetten , of je veranderd de laatste bytes van je plainmasterkey , en met veel geluk werkt het.

heb je een nieuwe hmk kunnen bemachtigen , zet dan die even op je kaart en je zal zien dat het werkt

we zouden eigelijk eens met een paar mensen een soort goepje moeten opstarten , en gegevens uitwisselen , zodat we verder kunnen experimenten .

dat zou toch mooi zijn.

josje , probeer dat eens wat ik je zeg , maar niet opgeven bij de eerst verandering.

groeten

steven94

 
Steven 94, hey goede tip zeg, dit ga ik zeker eens proberen.

Als het is gelukt hoor je het wel. Enne van de groepje opstarten, vindt ik zeer zeker zinvol, groepje voor irdeto2 en groepje voor seca2, zou niet slecht zijn. alle gegevens bij elkaar leveren toch altijd wel nieuwe dingen of uitdagingen aan.

greetz: Josje01

 
goed, eindelijk that's the spirit.

josje houd ons zeker op de hoogte , dan weten we meer .

nu even aan andere mensen die interesse hebben voor irdeto2 , als jullie mee willen helpen of gegevens uit te wisselen dan gaan we al een stap verder staan .

laat ons iets weten

groeten

steven94

 
Beetje oude topic maar nu met I2 voor de deur in Nederland:

Klopt dat wel van die HMKextractor? kan het zowieso niet vinden en naar mijn weten kon je wel een ACS 1.2 clonen maar een 2.1??

als dat zo was waren er allang nova kaartjes bijv..

 
Hmm ik vind wel een programma opeen italiaanse site, HEXCALC21A alleen kijk ik altijd eerst goed met een hexeditor en de datum deed het al vermoeden: dit is een oude 1 april grap.

in de file zelf vind ik teksten als "suckers fooled u"

Dat zegt wel genoeg.. trashen die hap.

 
ondank het dat de 2 heren wel een aantal postings op hun naam hebben vermoed ik toch dat het hier om een samenspel en nogal flauwe grap ging van die twee ging.

lijkt mij dat dat als dit echt was er wel wat meer over bekent was

gr blokker

 
mogelijk. Er zijn van een of andere sexzender kaartjes te koop voor 39 euro voor 3 maanden. Dat moeten haast wel I2 kaarten zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan