Veronica weer terug!

S

satwilly

Als ik goed geinformeerd ben komt Veronica vanaf 1 september weer in de lucht! Ze gaan uitzenden op 12574 met een tv kanaal.

Momenteel worden er +/- 100 kabelkopstations omgebouwd.

Nu eens kijken of ze ook in Irdeto uit gaan zenden!

 
Hee satwilly , ook hier nu ?

Veronica op de sat erbij. Zou een mooie aanvulling zijn

voor het Nederlandse pakket tenminste als het aanbod dan ook

nog een beetje behoorlijk is ...

 
Behoorlijk aanbod? Daar heb ik ze sinds ze komkommercieel zijn geworden niet op kunnen betrappen.

 
Veronica zal gelijk alle andere commerciele Nederlandse zenders ook worden aangeboden in Irdeto... Alleen schijnen ze het contract iets makelijker gemaakt te hebben zodat ze van Irdeto makelijker afkunnen bij deze klant :) (betrouwbare bron C+)

 
hoi,

vanaf eind augustus zal er al een testbeeld worden uit gezonden op trsp 109.

 
D'r zit nu een Veronica testkanaal op waar volgens satellitemagazine een testbeeld wordt uitgezonden

Op m'n strong8000 blijft ie hardnekkig zwart zelfs na 2 telefoontjes naar C+

 
Voor alsnog zie ik dat dit testkanaal alleenmaar in seca wordt uitgezonden en niet in Irdeto, daar blijft het gescrabled, tenzij ze een afwijkende Chid gebruiken. Zal nog wel verder zoeken.

 
Zag vanmorgen dat het testbeeld van Veronica nu zowel in Seca als Irdeto wordt uitgezonden. Hetgeen logisch is gezien het persbericht van Veronica.

 
Het lijkt me logisch dat Veronica in Seca en Irdeto uit gaat zenden. Als commerciele omroep zal je centjes moeten verdienen om je hoofd boven water te houden. Als je alleen in seca uit zou gaan zenden scheelt je dat dus 150.000 (ergens gelezen) mogelijke kijkers, en dus kan je ook minder vragen voor de uitgezonden reclamesecondes.

zo, weer een reden om Irdeto in ere te houden.

Peter.

 
Op mijn orginele seca ontvanger (Echostar) met de orginele smartcard blijft het beeld zwart.

Stop ik deze kaart in de Humax, heb ik een testbeeld. Aan de kaart ligt het dus niet.

Op mijn orginele Irdeto smartcard heb ik ook een testbeeld.

Zelfs na opnieuw inlezen van de kanalen op de secabak blijft het beeld zwart.

Ik ben benieuwd of dit opgelost wordt voor het station echt in de lucht is.

Groeten,

Dirk

 
Ik zou me maar niet te druk maken. Denk dat ze aan het testen zijn. Ik heb o.a. ook een Echostar seca doos (DSB2000), waarop ik in het weekeinde nog het testbeeld van Veronica zag en vijf minuten geleden was het weg.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan