Nieuwe unofficial DVB2000 versie

P

pet123

Bron site Drhans:

New unofficial DVB2000 version has been released recently. It´s public beta 86 of DVB1847K. DVBK offers many interesting features known from NoOneManIt (current version is 1.3). Unfortunatelly DVBK still contains many bugs - can´t be used with TPS (see the last picture) nor does it support Timer, which I use almost every night and in the most cases you must have set Auto PMT/PID to ON in your DVB2000 settings for DVBK to work. On the other hand, switching between ECM PIDs is really easy, all encrypted radio stations work and "EMU" for Nokia 9200/9500 is very interesting. Also, thanks to another feature - Mediahighway info, it´s possible to view EPG on Seca channels without standard DVB EPG, like AB1 (picture). See documentation for details. Get the file on Polish upload (20.7.).

 
Deze versie moet je nemen bij het gebruik van de 5.2 Wanissa cam , helaas ben ik nog niet zo ver dat ik er de Dip-switch op heb zitten .

 
@Trust

Ben een tijdje weg geweest maar zou je wat info kunnen geven over die Wanissa cam 5.2 ??

B.V.D.

 
Het is een emulator programma , met de Dipsw. setting kun kijken zonder kaart , de keys worden in de flash van de cam opgeslagen .

Hier is meer info te vinden :

http://www.gaatnietlukken.htm

// Mod on //

Trust je weet toch zo langzamerhand wel dat er niet verwezen mag worden naar keysites?

Doe dat dan ook niet.

// Mod off //

 
Laatst bewerkt:
Ik had een mailtje verwacht...

 
Ik snap wel dat dit voor een 9200 of een 9500 is, Maar deze versie had ik gisteren in mijn 9600 geladen dat gaat allemaal goed maar ik kan nergens dat Wanissa menu vinden.

In de read me staat druk op exit toets B maar dit werkt bij mij niet . Of is dit toch alleen maar voor een 9200/9500? Ik was ook wel benieuwd naar die Media highway EPG!

Ik snap trouwens niet dat ze deze versie hebben genomen zoals Dr. Hans al zij is deze zonder timer en wat ik zelf ondekt heb is dat met deze versie van dvb 2000 altijd al problemen waren met het editten van kanalen met de receiver zelf.

 
Sorry , ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is (en da's toch een redelijk eind) , en alleen het bovenste stuk van die site bekeken. Daar stond alleen software .

 
@Satlook: Het nieuwe menu krijg je door op de "b" toets te drukken als je uit het menu bent.

Lukt dit niet dan zou het kunnen zijn dat je eerst de lege sbr naar de ontvanger moet sturen. Deze zit bij wanissa in de zipfile.

 
@ activ. Kan dit ook met mijn 9600?

Het is dus de bedoeling dat ik dit doe met Vgrabber neem ik aan?

Is dit ook met Upload Subroutine? of met een ander optie?

Maar dan wel even de CI er uit halen.

Of zit ik er helemaal naast?

Het is me nog niet helemaal duidelijk!

Nog een ding hoe kom ik aan een lege .sbr file?

 
Het kan inderdaad met vgrabber en upload subroutine, met een 9600 heb ik nog niet getest maar kwaad zal het niet kunnen .

Die lege sbr zit gewoon in de wanissa zip en heet: empty.sbr

Je kunt hem ook uploaden met bijgevoegde dvbmem.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan