Waarom vorige dicht ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

exDumber

Ik had het niet over de dallaskaart, maar wel over de tekst die nu op de site staat.

"We are in possesion of 24.592 complete client data records including name, addres, telephone number and time of order pirate SECA 2 Dallas Card. We have logs from server which can be also a proof in a court. The main target of this action was to prevent PPV piracy. CD copies of this database will be provided to suitable departments in all countries.

 
Dat krijg je ervan als je al je gegevens bij de eerste de beste onbekende neerlegt. Denk overigens dat het meer bluf en bang makerij is dan realiteit maar het gevaar van databases is bij deze wel aangetoont.

Denk dus goed na voordat je al je NAW gegevens geeft aan een voor jou onbekende. Al dat gedoe met inschrijven voor iets heeft dus als nadelige gevolg dat van een grote groep hobbyisten wel eens alle gegevens bij een bepaalde persoon of organisatie beschikbaar is en die databases zijn voor bedrijven als C+ heel geliefd.

Overigens kan ik me voorstellen dat de thread gesloten werd omdat er weer over die gekke nutteloze kaart gepraat wordt. Iedereeen is gewaarschuwd om waar dan ook zuinig en beheerst om te springen met NAW gegevens. En alleen over dat onderwerp mag in deze thread gepraat worden en zodra er nog maar even wordt ingegaan over de werking van die domme dallas kaart dan gaat ie weer regelrecht dicht.

 
Lees de regels even na, het is alleen toegestaan om via email of PM navraag te doen naar de motivatie achter een thread sluiten.

Daarom ook deze dicht.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan