Geluidsproblemen met Moto GP onder win2k en XP

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hoi allemaal.

Misschien dat er iemand ook mijn probleem kan oplossen.

Ik heb MOTO GP (een game) onder win2k aan het draaien gehad en nu onder XP.

Draait perfekt die game, ook de graphics zijn goed. Ik heb een Augidy player soundkaart met xp geupdate drivers er in zitten en directx 8.1.

Probleem:

Bij starten van het spel hoor ik geen geluid, zo gauw ik een race start komt er een kabaal uit de luidsprekers, vrijwel eentonig en het hoort zich stotterend aan, net alsof de geluidskaart blijft hangen.

Kennis van me heeft van dezelfde cd het spel geinstalleerd onder windows 98 en daar zijn geen probs met het geluid.

Is hier iemand iets van bekend? Misschien is er een patch voor maar ik heb zo vlug nog geen patch gezien.

Verder heb ik overigens Delta Force Task Force Dagger geinstalleerd en daarin werkt het geluid perfekt dus het lijkt me niet dat er echt een probleem met de geluidskaart is, het lijkt mij meer een probleem met spel<->winxp/win2k of zoiets.

Iemand enig idee?

 
Gevonden op een Moto GP forum:

need help

moto gp on xp machine whit audigy sound card, no sound avaliable or weird noise , need help please

turn off directx sound accelleration. That`ll fix it

Suc6

Ruff Rider

 
SUPER, thanks! Ik ga het gelijk proberen. Even zoeken nog waar ik dat uit kan schakelen maar bedankt voor de tip en de link!!!

 
Bij uitvoeren geef je dxdiag in.

Onder het tabblad Geluid kan je de versnelling uitschakelen.

Suc6

Ruff Rider

 
Ik had hem inmiddels al gevonden via de help funktie, maar toch bedankt voor de snelle reply!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan