PD kanalen geeft geen update

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ilya

Voor alle zekerheid deze topic niet in de subject " loggen" vermeld.

Druk aan het loggen , ik had nl geen beeld op PD 1 etc.

MD gaf de melding dat de b.v key OE invalid was.Perfect deze melding. Dus ik ga lekker loggen.!!!!!

Binnen no time had ik diverse nieuwe keys, echter niet die van PD b.v. de 0E key.

Ik krijg sterk het vermoeden dat ik wel een paar uurtjes moet loggen totdat iemand een film besteld heeft en dan .... succes verzekerd.!!!

Tot nu toe had ik circa 500 000 record gelogd , echter geen update voor de PPV channles !!!!!

Kortom , moet je meestal uren loggen voor ene key van een PPV channel Premiere Direckt.??

ILYA

 
Bijna hetzelfde probleem (Nokia 9500 , Amon 2.1, Funkaart/Wallbanger)

Met Wallbanger gelogd en blijkbaar zend men key 10 uit voor de 'gewone' kanalen, soms wordt die afgewisseld voor een korte tijd met key 11 (dan wel even beeld).

Krijg wel updates binnen voor key 02/06/11 maar niet voor key 10 (manueel al van alles ingevoerd maar geen succes).

Alles PD kanalen werken met key 02, ook de natuurkanalen.

De rest jammergenoeg als hij even key 11 heeft gezien ipv 10 voor enkele minuten... :-(

Het updaten van de keys duurt zeker geen uuuuren, op een half uur tijd waren 3 keys terug aangevuld in wallbanger (02/06/11).

Hopelijk iemand snel met een oplossing.

azerty123

 
@ilya:

Het zal dan wel aan de combinatie Prov-id - PMK liggen, want bij mij komt de key vlot binnen. Heb zojuist gelogt op PD 1A.

In het logvenster:

Keyfile not updated,CB20 not for you

8-8-02 0:52:26: Premiere World

new PK[10][02] 98 .. .. .. .. .. .. ..

Emulatie werkt niet, omdat de key niet wordt weggeschreven voor de ppv kanalen ondanks een correcte Prov-id. Beeld is ook mogelijk, even een nieuwe provider aanmaken (b.v. :"direct"), gegevens overnemen maar dan zonder prov-id en pmk. Hier de plainkey uit de log invullen.

 
Hmmz..... ik ben net met wallbanger aan het loggen geweest.

Krijg prima alle key updates binnen, ook key 10. De keys worden ook netjes weggeschreven in wallbanger.

Wel moet ik er bij zeggen dat ik op premiere 1 aan het loggen ben geweest.

Probleem is dat me dat niet lukt met m'n 6in1 kaart. Die wenst maar niet te updaten.

Ik heb ook geprobeert met windecrypt eens mijn fun te loggen maar daar zie je ook niets voorbij komen van updates.:sad:

 
Zojuist weer aan het loggen geweest , nu met de juiste PMK voor PD thankx Harry :).

Binnen 10 seconden update van de 0E key.Perfecto.

Ik dacht altijd dat mijn goed werkende setjes PW ook geschikt waren voor PD. Dus niet.

Het gekke is dat dit pas na maanden bij mij is opgevallen.

Nu nog opzoek naar de juiste combi,s om zodoende de juiste PMK voor Premiere direkt te loggen.

ILYA

 
Ilya, bedoel je daarmee update in wallbanger of op de kaart want dat is nogal een verschil.

Met wallbanger krijg ik ook genoeg updates, maar als ik dezelfde gegevens op de 6in1 zet kan ik updates echt vergeten.

 
@Ilya:

HMK-hexserial heb ik niet, lijkt me ook niet nodig, ik heb nog geen PMK update meegemaakt.

@Blacktiger:

Ilya bedoelt de update met wallbanger. Voor de 6in1 heb ik startprovider premiere en bij de coco moet dan wel de 1702 op de 2e plaats staan. (18 00 17 02 01 00 05 00) Ik gebruik ISVedit 2.2 en humax 5400 met planet hemp. Updates op de premiere kanalen met prov-id 1241XX komen snel binnen. XX = de cb20 berekening voor een geldige prov-id met wallbanger. Wil je de complete kaartgroep bereiken (zonder cb20) in de Xin1 files, vul dan waar ik nu XX heb gezet: 00 in. Dan heb je ook een snelle update op de ppv kanalen.

Voor de duidelijkheid: dit werkt met humax, andere ontvangers geen idee. Met de bovenstaande coco komen er geen updates op irdeto providers.

 
Kijk daar hebben we iets aan.

Thanks Harry.

Ik heb de startprovider nog op canaal digitaal staan. Het leek me al vreemd. Ik heb voldoende gegevens, hmk, pmk, provider-id, hexserieel en zelfs asciiserieel.

Met wallbanger heb ik gezien dat er over die gegevens diverse malen updates kwamen met een "cb20 not for you", maar er was er ook eentje bij waar deze melding niet bij stond, dus ook dat zou dan in orde moeten zijn.

Er stond nu overigens bij coco: 00 00 06 02 01 00 05 00.

Ga het gelijk even proberen, thanks!

 
@Harry je had gelijk , het loggen met wally and md ging voorheen niet , thank you kan ik en met mij anderen hoop ik weer PPV channels loggen.

Kortom een een duidelijk verhaal.

ILYA

 
Hmmz.. ik ben al de hele avond mijn kaart aan het loggen met wallbanger (log cam/card) en zie geen enkele update voorbij komen.

Toch heb ik de aanpassingen aan de kaart gedaan zoals Harry zei, wat kan ik nog fout gedaan hebben?

 
Als ik met wb log en dan de data waar een nwe key0e op komt meteen op de fun zet krijg ik een update op de fun.

Maar na een paar dagen kan ik het vergeten.

Wat mij opvalt is dat prem niet meer achter elkaar de key0e update maar steeds afwisselend ene keer krijg ik hem aleen op prov11 22 33 en de andere dag op een andere prov.

en met de zelfde data op een jup1 komt de update wel.?

 
Als het om de ppv kanalen gaat moet je dus het geluk hebben, dat er iemand in jou kaartgroep een film besteld voor een update.

De kans is groter als in deze kaartgroep nog veel leden zijn.

Het gaat er dus om een goede combi prov-id - pmk te vinden.

 
Ik probeer te loggen op Premiere World en er komen geen up dates meer op de 0E.

Gisteren heb ik alle kanalen van deze zender op nieuw geïnstalleerd maar de Key blijft weg.

Is dit een kwestie geduld?

Normaal kwamen ze meteen

 
heren,

graag even een nieuwe thread aanmaken bij oudere postings (deze is reeds 3/4 jaar oud)

daardoor slecht te combineren met jullie reacties en vragen.

bovendien word een thread te lang en dus onoverzichtelijk.

dus let een beetje op de datum of ie nog actueel is.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan