Gratis sms ?

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Heb iets meer als een jaar geleden een Nokia 3210 (prepaid) met 120 gulden beltegoed gekocht ( D*tcht*ne) voor mijn zoontje, twee weken geleden was dit beltegoed verlopen, er stond nog 26 euro op. Bellen ging niet meer of ik moest hem weer opwaarderen, maar nu het vreemde, sms-en gaat nog wel sterker nog binnen enkele dagen had hij het beltegoed naar 45 eurocent terug gebracht en geloof het of niet beltegoed staat nu al een week op die 45 eurocent en nog steeds kan hij gewoon smsjes blijven versturen (komen ook gewoon bij iedereen aan). D*tcht*ne geeft hier geen dekking, zit hier n.l. vlak bij de Belgische grens dus de telefoon springt op Mobistar. Nu mijn vraag kan D*tcht*ne mijn alsnog een rekening sturen van deze smsjes? Heb van de buurman gehoord dat hier een tijdje terug een heel stuk van in de consumentengids heeft gestaan, maar hij kon het niet meer terug vinden. Wie weet hoe dit precies zit ?

Boets

 
Aangezien dit geen Abbo is, is er ook geen rekening, en word alleen beltegoed afgeschreven, bij Telford (nu O2) heb ik ook eens gehad dat mijn beltegoed een dag stilstond, heb tientallen smsjes gestuurd volgende dag hetzelfde tarief.

Wat er wel zou kunnen gebeuren is dat er, wanneer er niet tegoed opzit, de SMS kosten worden afgeschreven.

 
Aangezien dit geen Abbo is, is er ook geen rekening, en word alleen beltegoed afgeschreven, bij Telford (nu O2) heb ik ook eens gehad dat mijn beltegoed een dag stilstond, heb tientallen smsjes gestuurd volgende dag hetzelfde tarief.
Wat er wel zou kunnen gebeuren is dat er, wanneer er niet tegoed opzit, de SMS kosten worden afgeschreven.
Er kan nooit wat afgeschreven worden als het om prepay gaat.

 
Er kan nooit wat afgeschreven worden als het om prepay gaat.
Ohnee? Ze kunnen het van je prepay tegoed afschrijven, vermits er natuurlijk tegoed op de kaart staat.

Als dat er niet meer op staat of onvoldoende, dan -kan- dat verrekend worden de eerstvolgende keer dat je er nieuw beltegoed op zet, dat gebeurd dan automatisch.

Dus als je er onvoldoende of niets meer op hebt staan en je hebt nog flink gebruikt, zou ik niet meer opwaarderen maar een nieuwe kaart kopen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan