verschil SE4.7(+) en SE 4.8

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Wie kan mij vertellen wat nu eigenlijk het verschill is tussen deze 2??

Het prijsverschil tussen deze 2 is tamelijk groot zo'n 50 tot 100 euro.

Mijn vader heb nog en nokia mm9800 staan, waarin we eigenlijk een magic wilde kopen, maar dit schijnt niet goed te werken.

Ben nu dus aan het kijken naar de irdeto allcam, in duitsland zijn deze op verschillende plekken nog wel te vinden.

Alvast bedankt.

 
Ik kan me sterk vergissen maar ik heb nu een 4.6se en daar zit f2-017 software in.

Volgens mij maakt het totaal geen bal uit of het een 4.7se of 4.8 of 4.6 is en worden die benamingen alleen gebruikt voor de software die je er in gepleurd hebt, of het zou al moeten zijn dat die 4.7 of 4.8 nieuwere types van dezelfde CI zouden zijn en dat lijkt me sterk want ze worden al heel lang niet meer gemaakt.

Misschien kan iemand dit verhaal bevestingen of verbeteren? Want ik spreek hier gewoon mijn vermoeden uit.

 
daarom vraag ik ook even, want ze zijn nog "nieuw"te koop in duistland

mischien kan iemand ernog duidelijkheid over geven.

 
Nieuw? De Freecam's worden al lang niet meer gemaakt, dan ben ik bang dat het een Euro CI Irdeto 4.08 is.

Maarja, misschien dat nog iemand er meer over vertellen kan.

 
net ff gekeken welke uitleg erbij staat:

Original Irdeto SE 4.8 PCMCIA-Modul, für alle Digital-Receiver mit Common-Interface-Einschüben (CI-Slots), Irdeto 1 + 2 + BetaCrypt-kompatibel z.B. für deutsches Pay-TV, österreichische, griechische, holländische und italienische Sender u.s.w.

Ze praten dus wel degelijk over een SE4.8

Mijn vraagtekens worden dus steeds groter:confused::confused::confused:

 
mmmmm maakt allemaal niet uit sjonnie,,

je iedere allcam irdeto wel pakken, ze zijn allemaal hardwarematig gelijk(op de v106 na dan EuroCI).

je deze types in iedere bocht programmeren.

ik zie ze regelmatig voorbij komen voor rond de 150 eu.

kijk es in ons 2ehands sat forum @killingfieds heeft er nog 1 dacht ik . (een eerlijke man!!!!!!!! :) )

trouwens de magic cam loopt overigens goed hoor in de 9800,

mocht er toch wat aan schorten kan het alleen op het C+ pakket zijn (beetje blokken)verder geen sores met dat ding,,

dus is vast wel een optie..

BTW er staan er wel 3 voor mooi geld op tekoop forum.!

 
Laatst bewerkt:
@xgabox

Ik heb je ff een pm gestuurd

Ben nog aan het twijfelen, welke van de 2 nu te kopen allcam of magic.

Net ff in het tekoop gedeelte gekeken, en ze zijn zeker mooi geprijsd. (trouwens wij hebben in ons forum toch alleen maar eerlijke mensen :):laugh:

 
je heb natuurlijk wel gelijk dat de 4.* zich al bewezen heeft, maar hoe ziet het eruit in de toekomst.

Heeft de module genoeg ruimte voor eventueele nieuwe verbeteringen??

shit het blijft moeilijk kiezen, je ziet toch ook verhalen van mensen die wel problemen hebben met de magic.

 
Wou bovenstaande nog ff editen, maar dit kon niet dus maar ff zo.

De magic ondersteund ook de nieuwe coderingen seca2 en via2, zal dit met de 4.* ook het geval zijn/gaan worden???

Dit zou de keuze al iets vergemakkelijken.

 
koop gewoon wat je leuk lijkt, en vooral voordelig !!

neem maar van mij aan, wat je nu koopt kan morgen al ouwe zooi zijn, iedereen onder ons hobbybobs heeft zijn huis er van vol.

niets is zeker dus , zelfs niet de magic cam, hoe leuk het af en toe ook klinkt met dat ding.

dit is de prijs die je voor een liefhebberij betaald. :)

 
Dat is waar, maar ja elke hobby kost geld :):)

Al is het vrouwtje het daar af en toe niet mee eens :biggrin::biggrin::biggrin:

Ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan