oorlogje!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mike The Bike

Dit stond vanmorgen te lezen op s*****l:

Meneer de Moderator Toxic, alias RV (of maakt mr. kaartkoning af en toe van zijn 'stoel' gebruik???) heeft gemeend me te moeten bannen, nadat ik op correcte wijze de hand toereikte.

Zonder opgaaf van redenen ben ik geband.

Ik schreef onlangs: Dat is niet de manier waarop me met elkaar om moeten gaan.

Maar het is niet de juiste manier om met anderen om te gaan. Je trekt ook niet aan het langste eind. Je zult het altijd verliezen, en vooral jezelf verliezen.

Daar komt bij dat sommigen niet weten wie ze voor zich hebben.

Je moet niet tegen mij gaan schelden, dat werkt averechts.

Ik heb je onlangs de vrede aangereikt, T***c, en nu kies je de oorlog.

Een oorlog die je in je hoogmoedswaanzin niet kunt winnen.

Je doet niks aan het kaartkoning-probleem, je dekt het probleem toe. Je stopt het in de doofpot. Iedereen die erover begint sla je op zijn muil.

Die ban je, die schop je eruit.

By The Way, val me niet elke keer lastig met je port-flooding, je loopt in de gaten bij mijn provider.

Wat zit er voor jou financieel in, dat je je zo opstelt?

Waarom doe jij, en alle gedupeerden, niet hun beklag bij de volgende persoon:

Via het faxnummer op de kaartkoningsite

0**3 3*2*9*

En via http://www.zoekop.net

Vervolgens zoeken via telnr.

Komen we uit bij

**********

L***straat 6**

**** AR

U***

Tel. 0**3 3****1

Voor iedereen inzichtelijk, dus het zijn geen prive-gegevens. Dat moet men dan maar beter beveiligen!

Als ik deze posting er bij S*****l er doorheen jas, heb ik mijn punt gemaakt.

En laten zien dat ik niet gebluft heb.

Je hebt deze ronde verloren.

R.O.L.O

"Het is het recht van het volk om een oude regering te veranderen of af te zetten, op zo'n wijze die hun het meest effectief voor hun veiligheid en welbevinden toeschijnt" (Onafhanklijkheidsverklaring USA).

Om privacy redenen heb ik alle namen en nummers met sterretjes voorzien.

Grtz Mike

 
Dit is wel errug heftig... Maar ik denk dat T*b :)laugh: zich hier weinig van zal aantrekken, en het board op oude voet zal proberen voort te zetten. Het is nu aan de members te beslissen of ze blijven. Maar de welwillende onwetendheid die ik ik onze maatschappij regelmatig tegenkom zal ook hier wel toeslaan, m.a.w. de members vermoeden wel iets, maar ze zeggen er nix van uit angst het fout te hebben (Lijkt mee niet echt aan de orde hier :laugh: of uit angst door 'het board' als instantie uitgekotst te worden.

Laten we hopen dat ze wakker worden.

Skidz

'There's only one way of life, and thats your own'

The Levellers, 1998

 
Deze posting zal geclosed worden en als we het verzoek krijgen van de s 4 a moderators zal hij ook verwijdert worden.

Ik ga verder niet op de inhoud in.

Iedereen kan op dat board lezen, en wij zijn eigenlijk blij dat wij een heel broze rust hebben kunnen creeeren tussen onze beide boards.

Als wij nu dit soort postings gaan overnemen en op satfun zetten, lopen we het risico dat men zich daaraan stoort en het zo weer gedaan is met de rust en dat is niet de bedoeling.

Hoe s 4 a met hun gebruikers omgaat is hun zaak, niet de onze, net zoals zij zich niet bemoeien met hoe wij met onze gebruikers omgaan.

Zolang men onze naam echter niet meer misbruikt en geen uitlokkende mededelingen over ons board doet, hebben wij met de moderators van daar afgesproken dat wij ook geen aanleiding daartoe zullen geven.

Vandaar dat we de posting dicht doen en ons verder niet uit wensen te laten over de inhoud.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan