Hi i'm new here

M

mike c200

hi

heb net dit forum ondekt na een tip Mike uit H*** dacht ik :) thanks

Ik zelf heb 3 schotels 1 triaxs van 90 voor astra en hotbird

1 oude euhostar die monenteel nog op een eutelsat staat waar vroeger FOX zat.

met nokia 9200 ontvanger een pace dvr500 en een philips seca

en 1 draabare 1,2 m met een echostar sr8700 + oude filmnet d2mac decoder.

Ik heb het laaste jaar niet zoveel meer gedaan aan dit hele gebeuren en wil nu weer eens aan de gang gaan hiermee :)

Ik heb dus gehoord nu dat ik mijn nokia (cam) kan laten ombouwen voor meerdere koderingen?

dit zou ook gaan met een pace?

wat krijg ik dan meer?

mike

//Mod on //

Het maakt niet zoveel uit waar iemand vandaan komt.

We hebben hier de privacy van de gebruikers hoog in het vaandel, dus:

Alleen de betreffende persoon zelf mag (delen van) zijn identiteit openbaar maken.

Mensen die dus iemand anders privacy schenden zullen dus aangepakt worden!

//Mod off//

 
Laatst bewerkt:
Welkom op dit board, Mike.

Als beginner zou ik je willen aanraden eerst eens de regels van het board te lezen.

Dan voorkom je waarschijnlijk een aantal vervelende situaties.

Verder hebben we speciaal voor jou een gedeelte gemaakt, beginners geheten.

Lees de vragen en antwoorden daar es door, daar kun je veel van opsteken.

Bedenk dat er geen domme vragen bestaan, maar dat het vervelend is als steeds maar dezelfde vragen gesteld worden.

Dus probeer altijd ff of jouw vraag niet toevallig al ergens beantwoord is.

Zo niet, of is het nog steeds onduidelijk, schroom dan niet je vraag te stellen, maar wel op de juiste plaats.

Gebruik ook de search functie, die staat knipperend bovenaan in het scherm.

De vragen die jij stelt, zijn dus elders hier al beantwoord.

Veel plezier met de nieuwe impuls die je aan je hobby geeft!

 
Hi naamgenoot,

Welkom!

Inderdaad via mij hierop gekomen, alleen geen persoons gegevens openbaren aub. dus namen, adres, plaatsnamen zijn strictly forbidden!

Veel suc6 met het nalezen van diverse postings over de nokia en pace.

Grtz Mike

 
Wil je a.u.b. ook even de url uit je ondertekening halen?

Daar zijn hier namelijk ook regels voor, en daarom kun je die invullen in je user profile onder "homepage".

Als mensen dan bij een bericht van jou op "www" klikken komen ze op jouw pagina terecht.

Je kunt dit wijzigen door op "user cp" te klikken wat boven het board knippert.

Alvast bedankt!

 
dit is niet mijn home page

dit is een forum over mijn andere hobby

Deze pagina heeft dus NIET over het sateliet gebeuren.

mike

 
Laatst bewerkt:
Maakt op zich niet uit, het is een url en url's horen onder het kopje www thuis, niet in de signoff.:)

Bedankt trouwens voor de aanpassing.

Het gaat hier ook niet er om dat we bang zijn voor "concurrentie" of zo hoor, want anderen zien we niet als concurrentie maar als aanvulling.

Het gaat er gewoon om dat het op een gegeven moment een rommeltje begon te worden omdat iedereen het zowat begon te doen, en we hebben nu eenmaal dat www knopje voor url's en op die manier hebben we dus gekozen om daar een nette oplossing voor te brengen.

Een leuke spreuk of one-liner mag uiteraard wel, en reklame voor onze satellitefun irc server, dat zijn dan de enige uitzonderingen.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje uitleg heb gegeven omtrent het waarom van deze keuze.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
zeg e bt kijk dan die url van jou ook gelijk ff na want die doet het ook niet meer :)

 
Er zijn wel meer www's die het niet meer doen.

Errug jammer.

Multi

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Rienk, de V3 link stond verkeerd, heb het nu verbetert.

En inderdaad, er zijn meer www knopjes die het niet doen, maar dat is omdat niet iedereen een homepage/url heeft.

Bij die mensen werkt het knopje dus ook niet en komt het volgens mij zelfs niet eens erbij te staan.

Maar voor die wat het wel hebben geldt dat ze zelf het onderhoud er aan moeten doen, anders krijg je net zoals bij mij het geval was, dat je een 404 pagina of iets heel anders krijgt dan de bedoeling is.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan