Visionetics VIStar 2000 DVB te koop, kopen of niet?

X

xinetic

Visionetics VIStar 2000 DVB te koop, kopen of niet?

Ik kwam de volgende advertentie tegen en vroeg me af of het zinvol is om deze ontvanger aan te schaffen?

"Splinternieuwe Visionetics VIStar 2000 DVB Set-Top Box. In originele verpakking met afstandsbediening. Nooit gebruikt!"

Voor de prijs van 15 € + De verzendingskosten is 15 € voor de eerste box, en 8 € voor elke volgende box.

hij had er nog een heleboel van.....

 
kloppen die prijzen wel ???

doet er mij maar 2 dan :)

The VIStar 2000 series provides baseband video output and VHF or UHF modulated video in PAL or NTSC format. All VIStar 2000 series support software downloads without service interruption.

The VIStar 2000 series features conditional access and security system options from NagraVision or NDS Open VideoGuard. The VIStar 2000 may also be ordered with DVB-CI (Common Interface) for additional security options. The DVB Common Scrambling Algorithm system is supported.

 
Als die dingen echt 15 euro kosten mag je mij oop plagen met zo'n ding ;)

/ik

 
Ja hoor kijk maar hier dan

http ://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1373330700&rd=1

Ik heb hem gemaild wat de verzendkosten waren en kreeg het volgende mailtje terug:

De boxen kunnen afgehaald worden in Nieuw Vennep of worden per koerier verzonden. Voor deze zeer lage prijs kunnen we niet 250 maal naar de post lopen met een pakje.

De verzendingskost is 15 € voor de eerste box, en 8 € voor elke volgende box.

 
jongens , jongens......!!!!!!!!

dit hoef ik toch niet uit te leggen he??

mind the boardrules! :)

 
BTW, hier zit een "luchtje "aan.........

wie geeft er nou iets weg !

ik hoor vanavond wel . wie er voor niets naar nieuwvennep is geweest.

 
en is er iemand in nieuw vennep al geweest? ben wel benieuwd

 
Wie weet, is het wel een lekker luchtje.

Nieuw Vennep is net iets te ver, ik gok het er op.....ik laat hem wel thuis bezorgen.

 
Heb 't even bekeken, een kennis van mij heeft een email naar hem gestuurd, het pakje kan NIET onder rembours worden verzonden, maar alleen met vooruitbetaling.......

da's dus wel ff 30 euro sturen naar iemand die je niet kent!!!!!!

Nooit doen zulke dingen!!!!!! Ze gaan er waarschijnlijk met je geld vandoor en je ziet het pakje nooit.

Matrix

 
Je zult best wel 'n pakje ontvangen; zit alleen een baksteen of zoiets in.

 
niemand eentje besteld?

Ben echt beniuwd,ik had er ook eentje gewild zomaar om te prutsenl.

Groetjes Italone

 
De advertentie staat niet meer op Ebay.

Als iemand voor mij een email of telefoonnr van die toko heeft ga ik er wel even langs om te kijken, zit bij mij in de buurt.

 
Op dit board

http://www.http://www. ********is er al iemand die hem heefd besteld en ontvangen...

 


>>>>MOD<<<<<

 


sorry geen links naar het hiernamaals! :)

 
Laatst bewerkt:
Zeker als Special Member moet je je schamen dat je de regels hieromternt niet bekend zijn of dat je ze vergeten hebt.

Dit kan gewoon niet.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem eindelijk ook ontvangen, het apparaat werkt werkt wel?, maar heb alleen nog geen satbeelden, maar dit is even uitzoeken?

Voor degene die hem ook besteld/gekocht hebben, hier kun je wat nuttige pdf bestandjes downloaden oa manual en schema

https://gullfoss2.fcc.gov/cgi-bin/ws.exe/prod/oet/forms/reports/Search_Form.hts?mode=Edit&amp;form=Exhibits&amp;application_id=92158&amp;fcc_id=LLVVISTAR2000XX

Hoop alleen dat deze link niet naar het hiernamaals verwijst? om maar even flauw te doen......

 
Ach.. met deze link hebben wij geen enkele moeite;-)

 
Voor de mensen die nog geen beeld hebben gehad, lees hier.....hoe ik beeld heb gekregen, het is tot nu toe alleen nog testbeeld geweest van een ongecodeerde (nagravision) zender, maar het is een begin.

Satelliet = hotbird 10 graden.

Lnb LO freq. = 10600000 khz

Start freq, = 11785000 khz

Symb Rate = 27500

zorg er wel voor dat je de gele tekst naar wit omzet doormiddel van de "+/-" op de afstandsbediening in te drukken en daarna pas op de ok knop.

En als het goed is heb je na een aantal zenders gezapt te hebben de epg info tot je beschikking.

ik hoor graag jullie ervaringen en waar er interresante zenders te vinden zijn (met of zonder goldcard).

 
heb hem ook gehaald en mijn ervaring tot nog toe is dat ze het goed doen maar dat de 22khz ontbreekt en je dus je lo op 9750000 moet zetten en alleen de transponders in de lage band kunt pakken.

grtz

 
Je kunt zo 22 KHz generatortjes halen in iedere goeie sat zaak.

Dingen kosten maar een paar eurotjes.

Dan heb je dat probleem dus ook niet meer

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan