Nieuwe Canal + NL kaarten !

Satwatcher

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
678
Waarderingsscore
3
Punten
18
Leeftijd
57
Canal + Nederland begint met het uitleveren van seca 2 kaarten aan het distributienet, lees satellietzaken welke officieel Canal + dealer zijn. Deze nieuwe blauwe kaarten worden voorlopig alleen uitgeleverd bij aankoop van nieuwe mediaguard ontvangers. Op een later tijdstip zal worden begonnen met de omwisseling van oude kaarten naar nieuwe kaarten.

De nieuwe blauwe seca 2 kaarten zijn behalve aan de kleur ook aan de serienummer te herkennen, Deze zal beginnen met 056. Via deze nieuwe kaarten zal naast de nieuwe idents ook nog het het pakket via de oude ident te zien zijn.

 
Kheb gehoord dat het kabelkaarten zijn maar dat weet ik niet zeker. Ze proberen de tijd uit te zingen met wat er nog is totdat seca2 wordt ingevoerd. Het is allemaal al zo duur :)

@SW Ben je doosje niet vergeten hoor, alleen bliksemschade

in de PSU. ff repareren en dan komt ie eraan.

 
Nee het zijn echte satellietkaarten. Ze worden al door sommige satdealers geleverd bij een nieuwe ontvanger. Als het een beetje meezit dan heb ik er binnenkort eentje in mijn bezit. Zouden kaarten moeten zijn die seca 2 geschikt zijn en volgens geruchten zou het moeten gaan om de versie 6.5 kaarten die ook door orbit worden gebruikt. Deze zouden moeten zijn op te waarderen naar versie 7 kaarten via de lucht. Pikant detail is dat er nog geen nieuwe idents zouden staan en dat dat pas gebeurd met een versie 7 opwaardering.

Maar zoals gezegd even geduld en we weten meer want dan moet er eentje voor test aangeleverd zijn.

 
Heb hier ook zo n kaart en het is een kabelkaart met serienummer beginnend 065.

alles is uit te lezen met mkf en te veranderen, dus denk niet dat dit de nieuwe kaarten zijn hoor.....

 
Ik blijf er bij dat, zolang C+ ook het C+ pakket via Irdeto (dus zeer hackbaar) doorgeeft, er bijzonder weinig te verdienen valt met Seca2. Iedere Jan Doedel die gratis wil kijken gaat gewoon Irdeto hanteren. Wat dat betreft sluit ik nog niet eens uit dat het inderdaad nog loos alarm is.

 
@ Satwatcher

In luxemburg wonen en op madine de nodige 40' ers

te vangen.

Carpio2

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan