Multidec werkt ineens niet meer

I

ilya

Na opnieuw MD te hebben geinstalleerd ivm crash kreeg ik vandaag de navolgende melding(Waarom weet ik niet):

Acces violation

Adress : 0 x 022d3e63 , IP = 022d3e63

Now exiting cleany Oke

Als ik op de knop OKE klikt crashed MD ineens.

Dus ik dacht ik ga MD opnieuw installeren en wat dacht je weer de zelfde melding.

Ik had ergens gelezen dat je evt je MD config file moest deleten en daarna rebooten.

Oke, ik doe dat.

Echter ik kreeg geen beeld , ik stond op een fta channel.

Ik klikt op de channelnaam en kreeg ineens geluid.(ik weet dat mijn dvbs card 100% werkt) en... verdikke weer de bovengenoemde melding en......MD crashed weer.

IK begrijp hier echt nietsvan.

Progdvb en Wtv draaien lekker.

Kortom malaise in MD land

ILYA

 
Zit je kaart wel weer op irq 11?

ini file verwijderen en daarna direct MD weer opstarten wil ook wel es helpen

 
Wat loopt het MD82 programma steeds instabile, na herinstal steeds nu de navolgende meldingen ( OM GEK VAN TE WORDEN):

"Kein Hardware" (Progdvb en WTV lopen perfect) dan opnieuw geinstalleerd en vervolgens geen beeld .Na een click op de channel in de channel list weer " Acces violation etxc ". Kortom ....

@Denktenk, je reply was om de interupt in 11. te veranderen Technotrend 2.1.of windos98SE) heeft de int.op 5 gezet.

Mijn vraag hoe zet je e.e.a. op 11.Ik ben naar hardware profile gegaan, vervolgens naar de kaart van techno.Daarna naar bron , het vinkje weg gehaald. Hoe te veranderen bij instellingen I do not know!!!

Hoe ja je nu het beste tewerk om de interupt van 5 naar 11 te zetten.

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan