Hoe zit dat nu met de C+ irdeto uitbreiding?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hoi mensen.

Is hier nu al iets meer over bekend? Heeft C+ inmiddels zenders als The Studio en/of X-zone al in irdeto draaien?

Zoja, dan had ik dat graag geweten, het maakt me namelijk ook nieuwsgierig om eens te bezien welke plainkey en chid ze hier voor gebruiken.

Een en ander moet namelijk op een originele kaart dan ook lukken lijkt me.

Viel me trouwens op dat je tegenwoordig veel gemakkelijker C+ en PW op een originele mosc aan de praat krijgt dan op een GW, nee Ptje, helaas de Pace files werkten ook niet.

Maar anyway, vraag is hier dus hoe dat zit met de belofte van C+ en als het niet zo is wanneer ze dat denken waar te gaan maken.

 
C+ kennende zal dat nooit worden ;)

Een hoop bombarie en niets nakomen.

Nee eerlijk gezegd heb ik geen idee ,in elk geval heb ik die beide nog niet in irdeto gezien ,ja wel een paar tests overdag maar 's avonds gaat de knop weer om.

By the way, hoezo is het makkelijker om die kanalen makkelijker zichtbaar te maken dan op de gw? zowiezo is de mosc betrouwbaarder (mits je over de juiste gegevens beschikt) dan de gw. :) alhoewel , ook de gw is aan de praat te houden als je de juiste gegevens hebt :)

 
heeft eens ergens iets gestaan dat het nu pas eind december zou worden (jaja)dus dat verhaal van september gaat dus al niet meer door later misschien

een alles draait goed op een gw hoor pw is wat latsig met de cid maar verder geen probleem

 
Nou, met een Amon cam. Maar zie maar eens een originele 9500 aan de praat te krijgen.

Ik zal het topic daarover eens in het kaartenforum plaatsen.

 
veronica en kindernet gaat wel lukken in september, daar is al een plaatje en overdag wat tests. op 12515 H

 
Ja maar ook van dat kanaal kan de knop na introductie om.

 
Ik neem aan dat Veronica gewoon onder de standaard chid's komt te zitten als ook de rest van het zgn. "vrije" pakket. Dus dat is zo interessant dan niet.

X-zone op irdeto zou leuker zijn, ook handig voor de inkomsten van C+ trouwens want daar kunnen ze 12,50 euro per maand extra voor vangen.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan