Beginnende belg zoekt advies

T

tbone

Hey all,

ben een Belgje met een Nederlandse vriendin, en aangezien ze haar Nederlandse RTL4-soaps hier (in B) wil blijven volgen, zit er me natuurlijk niets anders op dan een satelliet-installatie aan te schaffen.

Nu is de vraag wat ik daar allemaal voor moet aanschaffen? De enige restrictie is dat ik graag een receiver wil met ingebouwde harde schijf, en een dolby digital digitale uitgang.

Weet het, veel eisen voor een beginner, maar beter goed doen vanaf de eerste keer, toch?

Kunnen jullie me a.u.b. iets aanraden, inclusief wat ik moet hebben van die CI-modules en dergelijke?

Alvast enorm bedankt!

TBone

 
Je hebt een Astoncrypt module nodig en een kaart voor daarin.

Het beste kun je een abonee kaart op naam van familie van je vriendin nemen (die in nl wonen dus) dan ben je altijd verzekerd van beeld.

De ontvanger is een beetje een kwestie van smaak, twee mooie ontvangers met harddisk zijn bijv. de Echostar 5000 en de Topfield 4000. Het beste is om naar een goeie satelliet zaak te gaan en ze daar (en andere die je interesse hebben) gewoon even te proberen. Niet alleen laten demonstreren, echt zelf even een paar minuten er mee aan de slag.

Dat is de beste manier om te zien of een apparaat je ligt of niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan