Dolby digital on Nokia 9902S??

T

tbone

Hello all,

ben van plan om een nokia 9902S aan te schaffen (met HD), maar vraag me af of deze wel Dolby digital (AC3) ondersteund?

Ik heb hierover al veel tegenstrijdige berichten gekregen.

(Nokia zelf zegt er niets van in hun specs, sommige testen zeggen van wel)

En weet er iemand of, indien dit niet het geval zou zijn, dit in de toekomst met een soft-upgrade op te lossen zal zijn?

(of moet ik m'n receiver weggooien als ik Dolby digital wil?)

Thanks,

TBone

 
De dolby digital kan ik je niets over zeggen met die ontvanger.

Wat ik wel kan zeggen is: Eerst heel goed zelf testen die ontvanger.

Als je hem zelf getest hebt en je vindt hem prettig werken dan pas kopen en niet eerder.

Dit is namelijk naar de smaak van de meeste mensen niet de juiste ontvanger. Dat wil niet zeggen dat hij slecht is ofzo maar wel dat je goed moet kijken of het iets voor je is.

 
Uit zeer betrouwbare bron, weet ik dat voor deze ontvanger op dit moment een update ter beschikking is.

Deze wordt via een hoop satellieten uitgestraald.

Belangrijkste verschil is dat er voorzien is in een beter en efficienter besturingssysteem, waardoor bewerken van opgenomen gedeelten (beter) mogelijk wordt.

Binnenkort komt er nog een update voor deze ontvanger aan, maar in de tussentijd is met de nieuwe versie ook beter te werken.

Vraag dus na of deze update al in het apparaat zit als je hen in de winkel gaat bekijken.

 
En weet je toevallig ook of deze update iets verandert aan de dlby digital mogelijkheden? M.a.w. zou hij nu zeker AC3 ondersteunen?

Greetz,

TBone

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan