Nieuwe kaart C+

J

Josje01

Hoi, het lijkt mij veiliger hier de posting te doen wat betreft de nieuwe seca2 (?) kaart van C+ NL.

Ik heb sinds vandaag een nieuwe C+NL kaart. Deze is blauw/zilvergrijs. Is vlot te bewerken met MkF4.4 en is verbazend V6.0 met siemens chipset: SL E66C805

ATR:begint met 3B en eindigt op D6

Startuprecord: 01 00 00 00 00 00 00 00 00 80 00 e0

Ident: 0019 >serienummer echter 65 006 046 681 93

Dus geschikt voor seca2 met ident 065, die waarschijnlijk door software update van orginele bakken wordt aangepast naar V7

Iemand hierover meer info, graag !!!!

Greetz: josje01

 
hoe komen jullie aan die ident 00 65 teminste dat neem ik dan aan wand ident 065 kan volgens mij niet

zijn ze daar op aan het testen of zo ??

 
Ik zeg niet dat het 100% onmogelijk is, maar ik denk dat de satkaarten opwaren en dat ze nu de kabelkaarten opmaken, die dingen zijn tenslotte behoudens de indent ( normaal) niet anders.

Ook chip is gewoon van Siemens en dat is die van seca 2 absoluut niet. We zullen zien wie gelijk krijgt, ik denk dat er te snel over iets, waar men niet van weet wat het is, gepraat is.

Word vervolgt.............

Ps. ook die indent is larriekoek, want dat is de indent voor Cyfra.

 
Laatst bewerkt:
Ptje, weet jij dan hoe er een kabelkaart uit ziet????

Is deze blauw /zilvergrijs??? Enne waarom zitten dan bij nieuwe decoders de bekende zwart/gele kaarten?? Deze kaart is bekomen op aanvraag van een zogemaande verloren kaart.

Als je me hierop wat antwoorden wil geven graag. Het blijft een rare zaak.

Greetz; Josje01

 
Zie je wel , ze hebben de restpartij van Cyfra voor een prikkie overgenomen :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan