Zou het spoken in m'n huis???

G

goto

Nadat 14 dagen geleden m'n tv de geest had gegeven kan ik sinds vanmiddag de Hummie 5400 daar aan toe voegen.

Gewoon na de F1 de ontvanger op stand-by gezet en s'avonds doet het ding niets meer,zelfs geen lichtje op het display.

Zou het canal+ spook in mijn huis rondwaren?

 
Dan heeft dat C+spook ook bij mij langs geweest, was hier net Eurosport aan het kijken naar de Australian Open valt plots het signaal weg op alle zenders, geen regen of storm buiten. Ontvanger terug opgestart maar alles blijft zwart. Denk dat ik morgenvroeg het dak op kan om te zien wat dat spook aangericht heeft :biggrin: (wil de F1 morgen zeker niet missen).

 
Dat is het sportspook, dat lijkt me wel duidelijk.

De ene zijn spul doet het niet meer nadat ie F1 gekeken heeft, de ander zijn spul geeft geen signaal meer nadat ie Eurosport gekeken heeft, lijkt me voor de hand.

Je moet zo'n ontvanger na een sportevenement ook even een rustig programma geven, dus een gewone serie of een actiefilm zodat hij even kan relaxen, sporten is vermoeiend weet je?

Als je hem er gelijk na uit zet, dan kan de ontvanger zijn energie niet meer kwijt om tot rust te komen en dan krijg je dit soort vreemde resultaten.

:biggrin:

 
Sinds Hidding weg is uit Korea, hebben met name Hyundai, Humax en Samsung moeite met sportuitzendingen. De lust is er bij deze ontvangers een beetje af.

Vooral als je naar een sportzender zapt, nadat je ticket 7/8, een K'je hebt meegepikt;-) of x-zone hebt bekeken, want sex voor de sport is héééél slecht. Dat weten ze zelfs in Korea;-))))

 
Om het sportspook te weren:

Als je naar een sport programma gekeken hebt,zet je ontvanger dan op Hallmark of zing een slaap liedje.

Als het goed gaat is hij/zij nu in slaap gesukkelt.

Loop nu op je tenen de kamer uit.

Gr Ghost.

p.s op ticket 7/8 of xzone heb ik nog niet aan gedurft.

 
het hier boven beschreven probleem kan zo voorkomen worden schuif een tuin slang over je coaxcabel dit voorkomt dat er veel UVlicht op je kabel komt en zo de weerstand in de cabel toe neemt en je dus een overbelaste kabel krijgt die vervolgens je ontvanger laat overlijden bij het veel kijken naar sport films enzv.

G.R Pecari

 
Tja, na al die inspanning wil zo'n ontvanger ook wel eens ontspannen.

Probeer na zo'n sportuitzending eens een X-kanaal ofzo! :)

 
Ja al die doping die tegenwoordig in de sport gebruikt word

Het houd een keer op !!

Robbie

 
Hoe hoog is de temperatuur bij jou binnen ? Misschien wel zo hoog dat de Elco`s allemaal uitdrogen. :laugh:) Ik bij de Humax in elk geval voor 99% zeker de oorzaak.

 
Ptje bedoel je niet dat de elco's juist electroliet gaat lekken door het warm worden !

Robbie

 
Het spook heeft weer toegeslagen en ik kan er weer 1 bij het rijtje toevoegen.

Hedenavond heeft m'n koffiezetapparaat het begeven.

Begin langzamerhand een beetje verontrust zoniet bang te worden!!!!!

 
Dat begon geloof ik ook op zo'n manier.

In dat geval zou je beter maar alles laten staan wat er staat, en direkt naar de andere kant van het land verhuizen.

Wel eventuele vrouw / kinderen meenemen.

 
Hmmz... heb je vanavond weer voetbal gekeken dan? Of andere sport?

Zoniet, dan heb je ook nog last van een ander spook buiten het sportspook dan. Daar zijn straffe middelen voor nodig voor twee soorten spoken, je kunt wellicht eens zien of het nummer van de ghostbusters nog bereikbaar is in de states, zal alleen beetje duur worden om die hier te krijgen.:biggrin:

Doch als hier meer mensen last van hebben zou je ze misschien collectief kunnen overhalen, als velen meebetalen wordt het een stuk goedkoper per huishouden natuurlijk.;)

 
Voordat ik met een ghostbuster of een duiveluitdrijver begin wil ik eerst nog wat anders proberen.

Heb een vat wijwater laten aanrukken,gooi zout over m'n schouders,heb een streng knoflook om m'n nek hangen en heb een houten kruis boven op dak geplaatst.

@ mas,ken deze film niet maar hoop toch wel dat ie een beetje goed afliep......offe is dit valse hoop?

 
Euh tis alweer een tijdje geleden, maar ik dacht dat het dus toch verhuizen was geworden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan