Formule 1: Spa Franchorchamps

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
Nu ook weer een 1-2 Ferrari zege, maar een tiental minuten voor het einde zat ik al weer board te doen.

F1 is niet meer zo leuk als ik het eerst vond, te weinig ongelukken, teveel rood. Wordt tijd dat de andere teams wat meer bij komen want de spanning van het WK is er al af dus moet de race toch op andere manieren spannend blijven.

Het is natuurlijk leuk voor de Ferrari fans, maar ik kan me niet voorstellen dat ook zij geen plezier inboeten aan deze eentonigheid.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
BT, je hebt helemaal gelijk.

Tijdens Hongarije viel ik bijna in slaap, deze zondag Spa-Franchorchamps is het helemaal "gelukt". :rolleyes:

Gaaaaaaaaaaaaap...........

 
Zeg uns get euver die fotoos. miljaar! ;)

Grtz Mike

Rood is een sjoene kleur.

 
O.K. Mike, mooie fotootjes hoor......!!!

Die krengen rijden alleen zo snel je beeld uit, hè ;) .

Toch zijn de meesten goed gelukt.

Arme Montoya! Not good enough! :biggrin:

 
Jammer voor Montoya, maar Kimi is de rising star! Voorlopig althans

Grtz Mike

 
Oooh... sjoene foto's... maar ik mis McLaren auto's erop.:biggrin:

 
Limbo: Die bleeve neet plekke! :biggrin:

NL : Die bleven niet plakken! :biggrin:

OK Coulthard komt er nog bij.

Grtz Mike

 
Het enige leuke was het interview met schumi en joske, alhoewel meneer moll teveel de aandacht van schumi opeiste.

Grtz Bullet

 
@ Bullet:

Klopt wat je zegt, maar wa moe Joske den vertelluh?

Over Sophie en de kiddos?

Geintje: alle respect voor Jos!

Grtz Mike

 
Nou... vond het weer een interessante race.... ik snap wel dat ferrari te overheerst... vind ik, als ferrari-fan, ook wel...

Maar in middenmoot en achteraan waren toch leuke dingen aan de hand....

Vooral leuk voor Irvine... puntje voor Jaguar... kunnen ze wel gebruiken.. aan de andere kant... vet probleem erbij... onderdeeltje afbreken bij 210 kph is niet handig :) Lauda was dus ook niet echt blij...

Ik vond het aardigst de strijd tussen Villeneuve, Fisichella en Massa. Niet slecht voor zo'n Massa... wordt toch vaak slecht afgeschilderd... hij laat imho leuke dingen zien...

Ik had eigenlijk wel meer van McLaren verwacht/gehoopt...

Vond wel Ralf tegenvallen... Hij is redelijk bekend op Spa.... Montoya niet...

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan