beeld opnemen op hd vraagje.

A

apkay

ik zou graag via 4 camera's,beeld opnemen op hd.

hoeveel mb per min voor 1 camera heb ik dan nodig.

en is er een mogelijkheid om het beeld van alle 4 apart optenemen (wel alle 4 tegelijk),op 1 pc?

dit i.v.m bewaking systeem voor in mijn kroeg.

zou hier graag een pc voor willen bouwen.

wie kan mij hier eens antwoord op geven.

 
Je zou een multiplexer kunnen gebruiken maar die zijn aardig aan de prijs.

De goedkoopste oplossing lijkt me een quad selector, je hebt dan vier beelden in een kader, of via een sequencer , (die ik nog heb liggen) waarvan de beelden evt. via een tv kaart op de hd zijn op te slaan.

Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt uitgeven ,ook is er proffesionele apparatuur in de markt (uiteraard) die alle beelden zelf opslaat op een interne hd en die via het netwerk te benaderen is en dus via de pc gewoon te bedienen is maar daar wil je de prijs niet van weten. Daar moeten heel wat biertjes voor getapt worden :)

Die secuencer geeft vier beelden na elkaar ,een soort looplicht dus , de tijd tussen het doorlopen is uiteraard instelbaar.

Doordat je toch via de hd opneemt kun je nadien altijd de beelden uitzoeken die je wilt hebben en evt. uitprinten.

Hou wel rekening met de wet m.b.t. de privacy, je mag niet zomaar camera's hangen en die beelden nadien gebruiken. Duidelijk aangeven dus dat er camera's hangen en de beelden worden opgeslagen en als evt. bewijsmateriaal gebruikt kunnen gaan worden.

 
ja dat bordje heb ik al twee jaar hangen (is dus geen probleem)

nu zag ik bij trust een pci kaart met 4 camera ingangen

is niet zo duur.

maar vraag me af hoeveel mb/pu het nodig heeft (in hun faq staat 20 mb per 10 min)

en of je alle 4 tegelijk kan opnemen.(wordt het dan 80mb/10min?

heb een email verzonden naar hun suport afd,hoop dat ik hier iets zinnigs van ontvang.

 
Nog even een antwoord op jou vraag voor de vertaling.

Er staat helemaal niets bijzonders, alleen dat alle funkties

verbeterd zijn.

;) :)

slm,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan