Funcam

Ik heb nog nooit gehoord van een funcam 5in1. Wel van een funwafer 5in1, dat is een kaart, heb ik ook wel iets ervaring in, maar het ligt maar totaal aan de vraag die je vragen wil of het hier behandelt kan worden of niet.

Als we illegale informatie moeten verschaffen doen we dat namelijk niet op dit board.

Met je echostar kan ik persoonlijk je overigens niet helpen want ik heb zo'n ontvanger niet, maar wie weet een van de andere echostar bezitters.

 
Ah, bedankt voor de links. Ik zie wel een Funcam en een Freecam 5in1 maar geen funcam 5in1 dus ik neem aan dat je in elk geval een van die beiden bedoelt.

Zelf heb ik ze ook nog niet geprobeert en eigenlijk vind ik dus je vraag ook interessant om te weten.

Zeker gezien het feit dat er zo vaak fakes in omloop zijn, of versies die niets meer doen, maar alleen een naam in verandert is ofzo.

Dus als iemand ervaringen heeft met de Freecam 5in1 en/of de Funcam zoals op de link staat aangegeven, zouden wij dat graag eens horen.

 
De funcam is gelijk aan de freecam afgezien van een paar details zoals de keys die verwijderd zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan