Nieuwe PW Direct keys

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ze zijn van 0e naar 02 gegaan.

10 10 8e 40 fd d0 13 xx

De laatste weten? Welnu ik zal het cryptisch omschrijven.

De muzieknoot in deze reeks zal op arabische manier gelezen worden.

Lijkt me niet zo moeilijk.:biggrin:

 
Woehaaaaaaaaaa

Dat is een goeie!

Het werkt inderdaad met de eerste muzieknoot op z'n arabisch.

Gr Ghost

 
Vandaag pas??? ik heb niet gekeken op welke key ze draaiden maar deze key heb ik een week geleden al gelogd :) ik dacht dat ze afgelopen weekend al omgegaan waren.

 
Ik zie nergens dat ik geschreven heb dat het hier om "vandaag" zou gaan, ik heb alleen geschreven dat ze gewisseld zijn, niet wanneer dat is gebeurd, alleen dat het om een nieuwe wissel gaat.:biggrin:

Verleden week... tja.. wat noem je verleden week. Verleden week keek ik nog op key 0e dus als je met "verleden week" de afgelopen vrijdag bedoelt dan zou het kunnen.

Hij is inderdaad al een paar dagen in gebruik, maar zeker geen week want pw verandert zowat elke 3 dagen momenteel en dit weekend had ik opeens geen beeld en verleden week nog wel dus moet er toch iets gewijzigd zijn.:)

 
Ik ben in een hex bestand nog nooit een o tegengekomen;-))))

 
Goh... en jij hebt nog wel "denk" als deel van je naam... cryptische omschrijving man, daar mag dat bij.:biggrin:

 
Net als afgelopen weken is de keywissel tussen 02 en oe weer zondagnacht.

[0E] DC 87 47 FF 54 95 24 XX

"BT" weet vast wel weer een mooie cryptische omschrijving voor de laatste byte..

 
de laatste is de benaming van een snelweg hier in nederland:)

 
Goh, als het de bekenste is van Maastricht naar Amsterdam dan ken ik hem wel.:)

 
Er waren 10 mogelijkheden, bovenstaande blijkt hem niet te zijn blijven er dus nog 9 mogelijkheden over.

In een cryptische vraag kan er maar 1 antwoord goed zijn, bij een puzzelvraag meerdere.

Maar als je nu de vraag van CP neemt, daarna bekijk je hoe de snelweg die ik dacht dat het was, vroeger heette, laat daarvan het cijfer staan en vertaal de letter naar de letter zoals tegenwoordig snelwegen heten. Dan ben je er ook.:)

 
Nou ik geef de pijp aan maarten.

Doooooo

 
Ze zijn ook al weer terug van 02 naar 0E

DC 87 47 FF 54 95 24 XX

De cryptische omschrijving kan ik niet geven maar de laatste byte heeft wel met snelwegen te maken.

 
@NvBgm, lees eens iets hoger. Deze nieuwe key is al door Harry20 genoemd, en de cryptische omschrijvingen staan er ook al bij.:biggrin:

 
Ik kan ook nog melden dat die aanduiding 32 keer in een A4'tje past;-)

 
Sorry Harry niet gezien had de bril weer eens niet op denk ik..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan