Afknapper

P

pet123

Vandaag een mooie Marantz a/v reciever gekocht.

De Humax aangesloten op een digitale ingang en de ontvanger afgestemd op premiere. Wat valt dat tegen zo'n na synchronisatie film op premiere. Ik wist van te voren dat het in het duits was maar dat het zo beroerd zou klinken had ik niet verwacht.

Gelukkig had ik er gelijk het een dvd van The lord of the rings erbij gekocht en dat is een spektakel om naar te kijken en vooral om naar te luisteren.

 
Laatst bewerkt:
Was sagen du? ;)

Tja dan hoop ik dat je m niet alleen voor je Hummie heb gekocht!

Geniet maar van Lord of the Rings (geluid dan!)

Grtz Mike

 
Zeker niet alleen voor de Humax gekocht. Mijn oude pro logic reciever was overleden en ik had inmiddels al een dvb speler met dolby digital en dts in mijn bezit.

 
Hmmz.... beetje opletten met het taalgebruik he, 1 bepaald woord was ik niet meteen kapot van.

Ja Duitse synchronisatie is bar en bar slecht en haal veel sfeer weg uit de film.

Lord of the Rings heb ik ook gekocht op DVD een tijdje terug en gezien, een genot om naar te kijken, alleen jammer dat ie op het einde niet echt afgelopen is en we voor het vervolg moeten wachten tot december.

P.s. een aantal pw direkt zenders kun je op originele taal overschakelen.:)

 
De taal mag dan een minpunt zijn , de kwaliteit mag er wel wezen.

Ik ga ook voor de originele versie, helaas niet in ac3. :sad:

 
Wil je zeggen dat de Duitse taal dan wel in AC3 is?

Ik weet het niet, ik heb hier zo'n special Edition DVD liggen van dat spul, maar volgens mij kon ik gewoon kiezen tussen gewoon en Dolby Digital, alleen heb ik er de apparatuur niet voor, dus weet niet of het ook werkt.

Zou wel jammer zijn voor de liefhebbers ja als de originele taal geen DD ondersteunt.

 
Halen we hier niet een paar dingen door elkaar? DVD en Humax

Volgens mij moet het zo zijn:

Humax: 3 mogelijkheden, Duits (stereo), Origineel (stereo) en Duits AC3)

DVD: O.a. Duits (AC3) en zeer zeker origineel in AC3

Grtz Mike

 
Originally posted by pet123 Vandaag een mooie Marantz a/v reciever gekocht.

 


De Humax aangesloten op een digitale ingang en de ontvanger afgestemd op premiere. Wat valt dat tegen zo'n [*****]


 


in de wereld waar respect al niet zo hoog meer is zou het mooi zijn als dat woordje werd weggemod want dat staat een beetje aso tegen over onze buren, maar goed dat is mijn mening
 
Schot, je hebt gelijk.

BT had er al een opmerking over gemaakt, maar een paar letters wegeditten leek me wel op zijn plaats;-)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan