ús Tiny is jarig

Status
Niet open voor verdere reacties.

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Tiny, van harte gefeliciteerd!

Vorig jaar in Oosterhout was ik ook één van de eersten die je kon feliciteren, laten we die traditie hooghouden;-)))

 
bedankt denktenk en MAS3

Oosterhout was wel een hele bijzondere verjaardag om te vieren, had nog nooit zoveel mensen op mijn verjaardag gehad. :)

 
Ook vanaf hier ,gefeliciteerd en nog vele jaren.

 
bedankt Alex, Tech en Ptje

en Ptje, je bent mooi op tijd (ben nog de hele dag jarig) :)

 
gefeliciteerd J ,

geniet van de dag,

groetjes aan vrouw en hond,,

 
Het is weer een raadsel hoe je weer een jaar ouder bent geworden.

Maar toch gefeliciteerd van deze kant en mogen er nog veel leuke jaren bij komen :)

 
Tiny van harte gefeliciteerd, eigenlijk hadden we die traditie moeten voortzetten en met zijn allen even op de vlaai moeten komen. :laugh:

 
Tiny van harte gefeliciteerd.......

Moet je nagaan Oosterhout was al met veel mensen om je heen maar op dit board heb je eigenlijk nog meer mensen om je heen met je verjaardag :)

 
Van harte proficiat Tiny!!! En nog vele jaren erbij uiteraard!:)

 
En natuurlijk ook van deze kant...GEFELICITEERD!! Tiny.

Nog vele jaren toe gewenst.

Gr Ghost.

 
Beter laat dan nooit zeggen ze hier ! Gefeliciteerd nog bedankt dat ik je ,,verjaardagsfeest,, in Oosterhout mee heb mogen organiseren ,,jaap,,

 
Us Tiny van mijn kant ook nog van harte.Wel wat laat, ben zojuist na 3 weken weer terug van vakantie.

Denktank is toch maar een bofkont om jouw als een van van de eerste in Oosterhout te feliciteren.:) :)

ILYA

 
En daarmee sluiten we af anders zijn we met kerstmis nog aan het feliciteren.:biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan