Jepssen wonder box

N

Netpad

Jepssen komt met 7in 1 box.

Deze box draaid op windows xp,zie link.

The basis configuration includes:

Digital Receiver DVB-s Mpeg-2 for television and radio broadcasting stations free to air and scrambled, QYSK demodulation, input frequencies 950-2150 MHz, symbol rate 2/45 Mbps, 1 Common Interface slot compatible with all the most common Cam modules (Seca 1 and 2, Irdeto 1 and 2, Viaccess 1 and 2, etc), automatic satellites scansion , Transponder and Channels Multi-Channel preview, favourite Channel’s lists, EPG (Electronic Programs Guide), Teletext

PVR (Personal Video Recorder) with hard disk from 40GB till 160GB, real time Mpeg-2 recording and reproduction with “Time Shift” function

Home Theatre System 5.1 with analogic and digital S/PDIF inputs/outputs and complete of DVD player (DVD, VDC, CD, MP3, CD-R, CD-RW, SVCD, DVCD)

Game Station with graphic 3D processor GeForce 4 with 64 MB or 128MB

Web TV with 56K, ISDN, 128K or ADSL modem (internet, email, videotelephone, etc.)

Computer with AMD XP CPU compatible with all the operating system (Windows, Linux, etc.) and with all the existing softwares, provided of 128MB ram exp. to 2GB

Multimedia Wireless Keyboard for the control at distance (up to 7 metres) complete of multimedia function keys and mouse

Infrared remote control

Vocal Automation System (recognizement and vocal synthesis) complete of microphone/headset

direct connection to any audio/video equipment (television set, videoprojector, auxiliary AV HI-FI system, PC monitor)

rear inputs/outputs: Sat antenna, RCA, S-Vhs, Scart, 1 mic, 5 speakers, 1 SP/DIF, 4 USB2.0 ports, 1 RS-232 port, 1 parallel port

frontal inputs/outputs: 1mic, 1 headset, 2USB 2.0 ports

http://www.jepssen.it/home/digital_box_eng.html

 
Leuke specificaties, je hebt gelijk alles in 1, maar dat zal dan wel erg $$ zijn.

Matrix

 
En wonderdoos op XP? Windows? dat is vragen om gedonder.

Doe mij dan maar een wonderdoos met Linux.

 
De prijs zal zo rond de 800 euro moeten komen.....

 
Prijs zit op 719 Euro,

Voor mensen die geen linux kunnen een uitkomst.

En is al leverbaar ook :)

Groeten Netpad

 
Nog iets deze box loopt ook op linux,voor de echt freaks zeg maar

:)

Groeten Netpad.

 
Zie je dat in de originele opsomming wel over XP word gerept, maar das dan een AMD XP processor.

Daar gaat het dus niet over een windhoos versie.

Is gewoon een peecee met toegevoegde (?) waarde

 
Denk dat je daar inderdaad gelijk in heb Mas... Dit wordt vanuit Korea de nieuwe trend. Satellietontvangers die eigenlijk bestaan uit een PC met alle toeters en bellen voorzien van een satellietkaart principe maar dan wel met de software zoals de orginele nu bestaande boxen ook werken en met afstandbnediening om dezelfde functies te hebben zoals een normale ontvanger.

Kan een hele leuke nieuwe trend worden en dus precies een hobbyontvanger waardig want als het echt op een satellietkaart principe is gebaseerd kan je dus ook met gemak multidec of zo op draaien

 
Heren,

Moet activ daar groot gelijk in geven.

Lang leve het Linux gebeuren !

Bruce.

 
awel ik heb er mee eentje besteld, lekker hobbyen op zo een box moet kunnen.

En ik wil daar wel wat pioneerswerk voor doen :)

Volgens mij heeft dit ding meer potentieel als zoiets als de dreambox.

Greetings Compy

 
Denk het ook compy deze box is alles wat dreambox had moeten zijn.

Ik zie zelf veel voordeel in deze box, je zou de dvd kunnen uitwisselen met een dvd brander, omdat het opnemen op de hd real time gebeurd brand je supersnel een dvd.

Zelf zou ik er ook een andere sat pci kaart in doen, denk aan zo`n leuke kaart uit Amerika met 4:2:2.

Verder nog 1 opmerking over linux ,tot nu toe is er nog maar 1 box die er lekker op loopt de dbox 2 ,de meeste mensen die er 1 kopen realiseren zich niet wat het precies in houd zo`n box.

deze programmeer taal is niet zo maar 123 te leren, de meeste mensen zullen dan ook afhankelijk zijn van wat er publiek aan software te verkrijgen is.

Maar ook dan nog denk ik dat de meeste mensen niet weten hoe ze hier mee moeten werken.

Inclusief mijzelf .

Groeten Netpad.

 
Is dat alles? able to tune thousand of television and radio broadcasting stations.

Wel erg weinig niet?

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan