IBC, iemand er nog geweest ? ik wel. (zie foto's)

B

BlueICEz

Op de volgende pagina kan je nog een aantal foto's

vinden van mijn bezoek aan de ICB

International Broadcast Conference

Dit was/is in de RAI in Amsterdam van 13 tot 17 september.

http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?p=3877

Het is niet zozeer voor ontvangers en het vrijschakelen ervan, maar het is toch leuk om dit alles eens tezien.. nietwaar ?

 
Laatst bewerkt:
UItstekende kwaliteit foto's, doe je dat tegenwoordig ook al met zo'n digitaal ding ? Nieuwsgierige vragen: wat hadden onze Humax vrienden te melden (if anything). Hetzelfde voor de heren die ons zo'n mooie hobby bezorgen (ik veronderstel: vooral later dit jaar). En: wat doet BskyB daar eigenlijk in de RAI ? Daar is theoretisch bezien helemaal al niets nutigs van te kopen ?

 
Niemand geinteresseerd in de foto waarop Betacrypt 2 stand staat? Ikke wel, wat hadden zij te melden aan informatie?????

Wat moet Humax nog meer bieden dan? Er zijn toch al heul veul betere alternatieven!

Grtz Mike

 
Geloof me als ik zeg dat we voor de directe toekomst niet de bekend in de oren klinkende merken in de gaten moeten houden maar dat we vooral met heel veel aandacht de nieuwere merken onder de loep moeten nemen.

Er staat ons heel veel moois te wachten uit landen als Korea en Japan..... En dat kan voor veel aantrekkelijkere prijzen dan de kunstmatig hooggehouden prijzen van de hedendaagse bekende producenten.

 
Dat zie je wel aan de Humax Clone IDD CI-20e, veel apparaat voor weinig geld!

Grtz Mike

PS nog wat te melden over Betacrypt2 stand?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan