Freecam 2-B017 vs Allsas 4.0

G

Ghost

Al een tijdje gebruik ik de 6in1(flash alpha v000)

in de Dbox met NoOneMan en Allsas 4.0.

Prem*ere en Str*am heb ik auto update en lopen snel binnen.

De fun laat ik met 0602(0-card-ird)opstarten en startprov-Prem.

In de 9600 heb ik de Freecam F2-B017.

Als ik de Fun uit de Dbox in de 9600 gebruik,heb ik alleen een auto update voor Str*am.Prem*ere loopt niet binnen.

Als ik de Fun met 1702(c-card)laat opstarten,heb ik alleen een auto update voor Prem*ere.

Nu is mijn vraag,hoe kan ik net als in de Dbox,Prem*ere en Str*am laten auto updaten in de 9600.

Gr Ghost

p.s

Als dit in een verkeerd topic staat ...sorry.

 
Staat inmiddels dus weer goed.;)

Tja, ben benieuwd of dat kan. Ik heb hier ook een 9600 en ben aan het proberen geweest PW autoupdate te krijgen op de 6in1 files, maar tot nu toe is me dat nog niet gelukt.

Ik zal wel iets fout doen, dus ik ga binnenkort weer eens even proberen.

Misschien kan wel iemand me vertellen of die B017 daarvoor een vereiste is want ik weet het niet zeker maar ik dacht dat bij mij de B016 er nog in zat.

 
neuh dat maakt niet uit BT ,,

als je goed leest dan beschrijft Ghost dat update in een freecam voor premiere dus wel gaat, maar wel op laten starten met 1702 ,

anders komt er niets,

nu stream nog..

 
Klopt helemaal xgabox.

Voor de Freecam moet ik de kaart met 1702(c-card)laten opstarten.

Ook gebruik ik als startprov-00(prem)

Alle plainkey's ge fffffft(behalve service key00:8F 15 7E DC 3E 01 27 50)

Hexmaster,plainmaster,serhex,prov10 en er was ook nog een prov00(wat naar mijn idee niet van toepassing is)ingevuld.

Binnen 2minuten loopt Prem binnen.

Het probleem is dat Stream niet kan updaten met 1702.

Gr Ghost

 
Tsja, dat heb ik ook gehad. De fun soft kan niet echt "van kaart" wisslen.

Als je zoiets wil maken, probeer dan voor de lol eens een silvercard (ds9).

Ik heb er een gemaakt met Stream AU, Premiere SAT AU, Premiere Kabel+Mediavision AU (moet je op de hotbird zijn voor updates) en Premiere Austria_ORF.

De kaart schakelt door resets te geven. In de NoManIt soft zit de functie 1xresetinit, 2xresetinit 3xresetinit. (Menu C)

Daarmee schakel je een volledige kaart om.

Dat werkt leuk voor AU. Probleem is nu wel dat mijn pmk voor Premiere Austria geen key02 updates geeft (dus geen PDirekt meer). Ik zoek dus nog zo'n lijstje PMK's voor de F-kaarten, zelfde idee als de lijstjes die bij NKF zitten.

Door te loggen met Masterlog kun je uitvogelen welke groepen vaak key 02 krijgen.

Mocht iemand funsoft hebben voor de 6in1 die WEL het EMM ca_id kan meeschakelen dan graag!!

 
Precies Satslope,

Bij de 9600 met F2-B017 zou ook naar mijn idee de ca-system id moeten schakelen i.v.b een auto update tussen 0602 en1702.

Daarom kan ik of Prem,of Stream auto update maken.

Maar niet alle 2 tegelijk.

De allsas 4.0 in de 9500/Dbox heeft hier geen probleem mee.

Als ik de Fun met ca-system id 0602 laat opstarten lopen Premiere en Stream probleemloos binnen.

Zodra ik tijd heb zal ik ook met de 876 gaan stoeien.

Bedankt voor je info.

Gr Ghost

 
Tsja, het vreemde is dat bij mij op de 9500 de fun niet upt op premiere als ie op 06 02 staat. Heeft ie wel ooit gedaan. Zal eens wat testen met wallbanger, premiere even op 0-kaart zetten en kijken of er nog wat komt..

De reden dat dat werkt komt denk ik nog door een foefje wat Uli H. zelf nog in dvb2000 heeft gebouwd. Ik kon gewoon een premiere PMK+provider_id in een hollandse kaart zetten (MOSC) en dan kreeg ie ook updates. Dus dat is de reden.

 
@ Satslope,

Vreemd dat je op de 9500 met 0602 geen update meer krijgt op Prem.

Ik heb wel de service key 00 geplaatst en als start prov- gebruik ik 00(prem)

Bij mij wordt het gehele pakket geopend inc Direct(binnen 2min)

Tevens gebruik ik de Alpha versie 000 flash voor de Fun,en de Allsas 4.0 in de cam.

Heb je op de 9500 wel een update met 1702?

Gr Ghost

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan