Newsletter Duck

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
De volgende email ontvangen (zo'n 10 keer),:

Herzlich Willkommen!

>

> Sie wurden soeben durch einen IMPORT von eMail Adressen beim kostenlosen Newsletter von "Duckfiles" angemeldet.

>

> WICHTIG: Bitte bestätigen Sie dieses Abonnement, indem Sie auf folgenden Link klicken:

>

> http://www.xxxxxxxxx

> Durch diese Bestätigung wird verhindert, dass Ihre Email-Adresse ohne Ihr Einverständnis verwendet wird.

> Erst nach Ihrer Bestätigung wird Ihr Abonnement aktiviert!

>

> Kostenloser Newsletter-Account bei

Is er iemand die hier meer van weet.

Groeten, Sat4me2

 
Op het duckforum staat een threat over de mailinglist van duck.

Met wat hulp is deze nu geactiveerd.

En dus krijg je mail;-)), waarom jij er 10 krijgt weet ik niet, misschien heb je meerdere accounts op duck?

 
als je leest op de site van de duck dan zie je dat het iets of wat fout is gegaan en dus kunnen sommige mensen meerdere mailtjes krijgen ze bieden hier hun veronderschuldigingen aan

groeten motje

 
Ja, als je een mailinglijst van Duck krijgt, waarom stel je je vraag dan hier? :)

Anyway, die mailinglijst heb ik hem aangeraden omdat hij bij de meeste mailinglijsten niet meer terecht kan.

Het is een klein euveltje van desbetreffende lijst dat ie in het begin nogal eens meermaals een mailtje schijnt te sturen maar dat komt vanzelf wel in orde.

Gewoon het teveel aan emails verwijderen en zoals de anderen al aangaven staat er uitleg en excuus hiervoor op het Duckboard.

 
Ok duidelijk, ik was even bang dat dit weer een of andere grap was. Of iemand die misbruik wilde maken van de naamsbekendheid van duck.

Groeten Sat4me2

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan