Plainkeysfriend mist .dll?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hmmz.. ja, niet dat ik hem perse gebruiken moet, want inmiddels heb ik de crd files al weer met de hand gemaakt, op de oude vertrouwde methode.

Maar sinds mijn overgang van 98se naar XP blijkt mijn plainkeysfriend niet meer te werken, en dat is niet erg, maar ik heb er een hekel aan als dingen niet werken en te vaag zijn met het waarom niet.

Als ik hem start krijg ik de melding: "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat .dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen".

Vind ik wel een goeie, want volgens mij heb ik nooit een setup file hiervoor gehad en werkt dit gewoon met een executable.

Wat mij hier dus enorm stoort is niet zozeer dat ie het niet doet, want er doen wel meer dingen het niet onder XP, maar het feit dat ie met een halve reden komt, ik zie liever geen reden dan een halve.

In dit geval dus de halve reden dat ".dll" niet gevonden kan worden, doch er staat niet -welke- dll.... aaaarghh...:)

Anyway, mocht iemand weten welke .dll hier zou kunnen helpen verneem ik dat uiteraard graag.

 
Hallo BT,

Doe eens een PM naar Steven94, ik weet zeker dat die je kan helpen.

 
Hoi BT

heb je al eens de eigenschappen van de exe file van dat progje nagezien , stel de compatibiliteit eens in op win 98 misschien werkt het dan

 
@Luca, bedankt voor de tip, maar eigenschappen helpen ook niets als je een .dll file mist.:)

Ook bedankt voor die andere link, ik zal die eens in mijn bookmarks gooien want er staat wel leuk spul tussen, ook oudere dingen die soms best van pas komen!

Thanks.

P.s. op die link moet je wel vlug op stop drukken anders blijkt ie automatisch over te gaan naar de microsoftsite met een Poolse pirate melding.

Ding gedownload en getest, ik zie nergens een .dll file, maar hij doet het wel weer.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

plainkeysfriend draait perfect op windows xp , daar heb ik nog nooit last van gehad.

wat je wel kan doen is de visual basic dll's gebruiken , die lossen veel op.

normaal werkt plainkeysfriend zonder dll's

groeten

steven94

 
@Steven, die visual basic dll files had ik al, waarom hij opeens in XP voor een .dll ging vragen is me niet bekend.

Zoals je hierboven kunt zien heb ik een complete versie uitgepakt en overheen gezet, daar zaten dus -geen- dll files bij en toch deed ie het toen.

Dus ik vermoed dat de executable corrupt is geraakt of iets anders raars.

Het zou ook al te mooi worden om een windows versie te verwachten zonder rare dingen.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan