XP SP1

Moet ik alleen wel de nederlandse versie kunnen vinden, want de versie die je overal tegenkomt werkt niet. Verkeerde taal:(:sad::(:sad:

 
Ok, maar download i de volledige versie (133mb), of installeerd ie 'm gelijk vanaf deze plek?????????

 
Vanaf deze plek kan je hen downloaden en dan moet je verder maar op de link lezen wat je verder moet doen.

 
Lezen? Je kunt hem gewoon downloaden (132mb) en dan starten want het is een .exe file.

Hij gaat zich dan uitpakken naar je standaard /temp dir en begint zich dan ook automatisch te installeren.

Breek je de installatie af, maakt ie meteen ook weer die temp dir leeg en haalt hem weg.

Duurt wel even trouwens, bij mij iets van een minuut of 7 schat ik (amd xp 2000+ met 512mb mem).

 
Ik bedoel lezen op de link die ik als eerste aangaf, dus downloaden maar nog niet installeren eerst doen wat op de link staat dus eerst de key veranderen met het prog. wat je daar kan downloaden dan controleren of het gelukt is en dan de sp1 installeren.Dit is natuurlijk alleen van belang voor de genen die de illigale versie van XP hebben met b.v. het serienummer wat met FCKGW begint is het nu wat duidelijker.

 
Laatst bewerkt:
heeft iemand het progje serial key changer nog??? de download werkt daar niet meer....(snik)

groeten opeltje

 
Heb jij dan een van de illegale bekende keys opeltje? Foei toch.:biggrin:

Ik heb je een alternatieve oplossing gestuurd.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doet het nog steeds hoor,je moet alleen geen accelerator gebruiken maar normaal downloaden.

 
inderdaad werkt de download nu ineens wel weer. zeker te druk daar.....

bedankt,

groeten opetje

 
Zal inderdaad wel te druk zijn geweest want met Download Accelerator was het ook geen probleem deze week.

Dus daar kan het niet aan liggen, maar ik moet zeggen dat ie toen ook al niet van het snelste ging, en dat was een teken dat het steeds drukker begon te worden dus dat het feit bekender wordt dat ie daar te downloaden is.:)

 
Als je een verkeerde sleutel heb, geeft ie dit dan aan??. zo ja, kun je als ie dit gevonden heeft (bekende sleutel) de sleutel veranderen en het programma opnieuw uitvoeren, of slaat ie dit ergens op zodat xp1 niet meer starten wil?

Ik denk dat ik een onbekende sleutel gebruik, maar dit is pas te controleren als je xp1 opstart.

 
hij geeft het inderdaad aan als de sleutel niet klopt. dan breekt hij de instalatie af.

overigens is hij naderhand wel te wijzigen, zodat je met een "correcte" sleutel alsnog sp1 kunt instaleren.

groeten opeltje

 
Bedankt, hij is nog aan het downloaden, zal het eens proberen als ie binnen is.

Heeft er iemand nog problemen ondervonden, na deze upgrade??

 
Eén dingetje ging fout. Ik gebruikte een afwijkende opstart foto, d.m.v. het veranderen van de 'Kernel'. Na de installatie van SP1 startte de computer niet meer op. Gelukkig had ik een 'Backup'. Ergo alleen de normale 'Kernel' van MS gebruiken.

 
Zal 't vanavond eens proberen.:biggrin::biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan