Wat is een leven waard

V

vladimir

Beste mensen,

Ik wou dit even onder de aandacht brengen. In het verleden is aan mij een opmerking gegeven dat je op moet passen met het door sturen van zulke mails.

Laten wij hopen dat het leven van deze vrouw gered kan worden, en een oude traditie onder de aandacht brengen die geen goedkeuring kan wegdragen!!

“Dit is een doorgestuurde oproep:

Zoals je misschien al in de krant had gelezen is de Nigeriaanse Amina Lawal veroordeeld tot de doodstraf omdat ze een kind heeft gekregen van haar vriend waar ze niet mee getrouwd is. Zodra het kind van de borst is, wordt Amina tot aan de borst ingegraven en gestenigd. Amnesty International is hiertegen een wereldwijde actie begonnen. Als je naar onderstaande link> gaat, vind je daar een petitie die je kunt ondertekenen.

http://www.mertonai.org/amina/OpenLetter.htm

Het heeft zeker zin om de petitie te ondertekenen. Een actie die een paar maanden geleden werd gehouden voor een Nigeriaanse vrouw in dezelfde situatie, heeft er namelijk toe geleid dat zij alsnog werd vrijgesproken.

De vraag om dit bericht aan iedereen door te sturen en zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Een kleine moeite en misschien kunnen we een leven redden.”

.....

Gr Vladimir

 
we leven in 2002 wat een beschaving hebben we toch

Ik doe dus graag mee.

 
Je hebt mijn steun....

Trouwens de miss World (of is het universe) verkiezingen worden dit jaar georganiseerd in Nigeria.... Miss Belgie An van Helsen gaat trouwens niet meedoen aan deze verkiezingen door dit voorval.....

 
helaas kun je even niet meer meedoen de reacties worden eerst verwerkt

 
Ik doe ook mee, met dien verstande dat ik hoop dat we niet elke week/maand zo'n oproep hier krijgen.

Oeps, gaat al niet meer. Het is niet "even" niet mee doen Herbies, het is gewoon "niet meer" meedoen.

Er wordt verzamelt en uitgeprint en dan aan de president aangeboden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan