box niet meer te flashen

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Volgende probleem:

Ik heb de ucodes verandert in mijn dbox2. Nu is de box dood, dat wil zeggen: Bmon v.1.0 verschijnt wel, met daarna: lade en dan houdt het op, dus de box staat wel in debug mode.

Op een ping naar de box krijg ik een timeout op het ip-adres waar de box voorheen stond ingesteld, dus het netwerk draait ook niet meer goed.

Als ik met bootmanger een image wil laden gaat dit niet goed, soms stopt hij al bij de ppc loader 1.1.6 soms loopt ie door maar krijg ik T-s ussen de ###'s, maar hij laadt niet meer volledig in.

Ik heb alle raadgevingen gevolgd die te vinden zijn op: http://www.dietmar-h.net/flashprob.html incl mediasensing uit (ik draai XP, maar op mijn notebookje met 98 heb ik hetzelfde probleem) Behalve dan dat ik het ip-adres van de box niet meer kan benaderen.

Kortom ik zit vast (samen met mijn box).

Wie weet meer als ik??

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al klaar;-)

ff een pentium2 met win98 van zoonlief eraan gehangen en binnen 3 minuten stond de boel er weer op.

 
Hoe hebben ge dat gedaan mijn waarde Friese vriend.

Heb hier nu ook een doos hier staan die na een korte stroomstoring op het bmon display scherm blijft staan en het laadbalkje komt niet verder dan de helft en blijft dan hangen...

Overigens de link welke jij noemde neerzette werkt hier niet....

Nog even verschilletje met die van Denktenk...hier heb ik een Bmon versie 1.2

 
sorry stond een puntje te veel;-)), weggehaald nu werkt ie wel.

Ik heb de image met bootmanager er in gepropt. Voor zover ik kan zien gebeurt dat geheel serieel. De com-poort instellingen zijn daarbij van belang (zie link eerste posting.)

Onder xp heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.

Wel onder 98, maar dan met x-over-kabel rechtstreeks tussen puter en dbox.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan