VP20 3.5 MHz onder WIN XP

R

ruff rider

Ik probeer met een VP20 te programmeren op 3.5Mhz onder Win XP. Dit leid echter steeds tot een foutmelding. In andere postings lees ik dat er meer mensen dit probleem hebben. Heeft er ondertussen iemand reeds een oplossing gevonden? Andere instellingen voor de compoort misschien? Omschakelen op 6MHz bied geen uitkomst daar dit niet voorzien is in MKF.

Greetz

Ruff Rider

 
niet direct ,

wat wel een probleem is af en toe in XP dat ie soms geen raad weet met het afsluiten van zijn gebruikte compoorten,

probeer, mocht je iets te programmeren hebben dit uit een ge-reboot systeem te doen.

dus door eerste gebruik van je compoort,... of het helpt....?

 
Dat helpt dus niet, heb het een aantal malen geprobeerd maar zonder resultaat. Het rare is dat op 6MHz alles perfect werkt.

Is er misschien een alternatief voor MKf, dus een programma waarmee je een originele SECA kaart kan bewerken maar dan wel met een phoenix op 6 MHz? Of een patch waarmee MKf wel werkt op 6 MHz.

Thx

Ruff Rider

 
Heb ook een VP20 en XP maar ondervind geen problemen met MKF onder 3.5 mhz.

Komen de settings van de compoort en MKF wel overeen,heb ze hier op 9600/8/even/2 staan.

Gebruik MKF 4.4

 
Dat is goed nieuws goto. Als het bij jou werkt moet het mij ook lukken. Ondertussen heb ik een foutje gevonden op de VP20 zelf. Ik ga straks testen. misschien was dat het probleem.

Thx

Ruff Rider

 
Het probleem is opgelost. Door een soldeerfoutje op de VP20 kon deze niet op 3.5MHz werken. Het probleem zat hem dus niet in de Win XP.

Greetz

Ruff Rider

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan