Voor de liefhebbers de nieuwe Franse idents

Satwatcher

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
678
Waarderingsscore
3
Punten
18
Leeftijd
57
Voor de liefhebbers van dit soort nieuws, de nieuwe seca 2 idents voor Canal + France.

00 80 Kiosk

00 81 Canal + France

00 84 Canal + France

00 86 Pro TV

00 88 AB Sat

En de mensen achter, de overigens al jaren werkende, commerciele conax pirate card hebben nu ook op internet de eerste werkende commerciele seca2 hackcard op het net geslingerd. Volgens bronnen werkt de au perfect op deze kaart alleen de prijzen zijn ERG!!!!!!!!!! overdreven hoog.

Taquilla kaart 299 USD

Taquilla + D+ kaart 460 USD

Taquilla + D+ + Wiszla kaart 599 USD

Linken doen we maar niet naar die site want de prijzen zijn wel erg corrupt te noemen en betaling geschiedt via een thaise bank en dat soort dingen :):)

even de specs zoals op deze site vermeldt staan:

Spanish / Italian / Polish - Cyfra

Spanish,Italian and Now Polish on 1 Card

Seca Mediaguard 2,

It just got better the 3 In 1 Card Spanish,Italian,Polish providers both on 1 Card Inc All PPv Movies !!

There's so much on this card to keep you permanately glued to the television including all the pay-per-view !

Movies .. Drama .24 hr XXX Hardcore ..and Sport

3 In 1 - SECA 2 Card

ALL Spanish + Italian + Cyfra Inc PPV.

Fully Supported for 1 Year

100% auto-updating

Available in wafer format

Tested with Aston 103/105 Cam's.**

Tested with Magic Module Cam **

Tested with all seca receivers.**

14 Days inspection on this product

Type Of Card :Wafer

Wat opvalt in deze is dat achter de CI's voorop het zou werken sterretjes staan en nergens op de site een uitleg wordt gegeven wat deze sterretjes betekenen :):)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
"and the story goes on and on....."

Mocht dit waar zijn dan lijkt mij dit zo'n beetje het begin van het einde voor de satelliet providers.

Het lijkt dan of de piraterij alleen met de doodstraf gestopt kan worden.

(of de abbo's met 1/3 van de huidige prijzen op de markt brengen)!!

 
Het is waar DRZ.... in mijn omgeving is zo'n tvfreak die kost wat het kost alles wil zien en die kaart had hij voor deze prijzen al een maand geleden voor ongeveer dezelfde prijzen uit Brussel gehaald. Overigens komt het vandezelfde groep af welke ook de conax dpsc kaart en seca 1 dpsc kaart op de markt hebben gezet en die werken tot op heden nog steeds (waar natuurlijk geen coderingswisseling heeft plaatsgevonden inzake die seca 1 kaart).

 
ken ook een satfriek die zo een kaartje heeft en de italiaanse zenders weer open heeft.

De prijs durfde hij mij niet te vertellen :)

 
Mogen we hieruit concluderen dat het seca2 systeem "open" ligt??? :))))))))))))

 
Tussen DPSC open en funkaart/goldwafer open ligt echt wel een heel verschil hoor dus niet te vroeg juichen.

Echter de meeste DPSC hacks zijn met uitzondering van Conax in een later stadium ook een funkaart/goldwafer hack geworden.

 
En ik ken dan weer een satfreak die al meer dan een maand beweert dat hij met een funkaart beeld heeft op Taquilla, Palco etc.

Nog volgens zijn beweringen was het al een tijdje gekraakt, maar werd er gewacht tot zowel C+ Fr en C+ NL zouden overgeschakeld zijn naar Seca2 alvorens alles public te maken.

Eerlijk gezegd geloofde ik er niets van, maar blijkbaar zou hij nu toch wel eens gelijk kunnen hebben.

CU

Red

 
Er wordt veel in de ruimte geluld, veel "interessante" mensen hebben al maanden een funcard met S due.

@redneck eyeball: als je diegene kent, nog nooit een kijkje genomen??

Eerst zien dan geloven ;-)

Grtz Mike

 
Mike,

Ik ken hem on-line ... niet in het echte leven ... en aangezien ik het niet wou geloven heb ik er verder geen aandacht aan geschonken.

CU

Red

 
Ik heb ook al aanbiedingen gekregen... ok, ik koop ze als je ze hier werkend laat zien... nooit meer gezien die gozer...

Jammer... hoopte dat hij gelijk had :biggrin:

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan