Uitleg over pids gevraagd van pw pakket.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Oke, hier is wat me deze week een paar keer opviel.

Een tijdlang deed het Premiere Nostalgie pakket het niet.

Daarna opeens wel weer een aantal dagen, en vannacht opeens weer niet.

Dat is vreemd zul je zeggen, want hij heeft gewoon de hele tijd gewerkt. Dat klopt ook.

Nu dan de uitleg waarin ook mijn vraag zit.

Omdat ie het vannacht weer niet deed, heb ik mijn logger genomen en ben gaan kijken wat er precies gebeurde. Wat me opviel, was dat ze op Nostalgie zowat even snel chids aan het wisselen waren als op de Direkt zenders, terwijl de andere kanalen gewoon 1 van de bekende chids gebruikten.

Omdat een fun 6in1 niet met chids werkt, kon dit dus het probleem niet zijn dus ik verder zoeken en ik heb de oplossing gevonden.

Ik werk met een Nokia 9600 met noonemanit 1.2 en een fun 6in1 als test, maar over dat laatste hoef ik geen info want da's illegaal.;)

Welnu, ik ondekte dat Nostalgie het wel deed toen ik mijn kaart weer in de ontvanger stak nadat ik de logger er uit getrokken had.

Verschil: als ik aan het loggen ben zet ik seca logger off en autoswitch ook off, en ci mode op standaard ci.

Ik heb dus beeld.

Zet ik het weer terug zoals ik het altijd heb, dus op freecam ci en seca logger on en autoswitch ook on, dan doet Nostalgie het -niet-.

Dit blijkt aan de pids te liggen. Als ik dus die "normale" instelling gebruik, heb ik wel netjes 1702 maar de ecm pid staat dan op 1204 terwijl dit 1007 moet zijn op dit moment.

Vraag 1: Hoe komt het dat als ik de loginstellingen gebruik (autoswitch off etc.) de ecm pid schijnbaar wel automatisch goed gekozen wordt, terwijl hij dat niet doet, als ik de normale instellingen gebruik?

Vraag 2: Zou premiere iets aan het testen zijn op dit (waarschijnlijk vrij slecht bekeken) kanaal, omdat dit het enige kanaal is, voor zover ik dat heb kunnen zien, waar nu ook even snel chids gewisselt worden als op de Direkt zenders?

 
misschien ben jij wel de eerste die betacrypt2 gelogt heeft :) zou heel goed kunnen dat ze het op dat kanaal aan het testen zijn ofzo .... ik zie een hack ? :)

groet,

merDe

 
Wie weet, zou wel grappig zijn.;)

Maarja, hoe het nu komt weet ik nog steeds niet. En echt alleen maar op pw nostalgie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan