video weer terug naar tv

J

jcsat

is het jullie al gelukt om de stream via de receiver teryg te spelen op de tv?

en met welke image/soft op welke receiver heb je dat gedaan?

ik heb zelf een nokia die er wat moeite mee schijnt te hebben.

JCsat

 
vrees dat ik er even zelf achteraan moet..

de meeste zetten de zaak over op vcd/dvd en dan naar tv... vind ik niet meest elegante oplossing zelf. Lijkt me dat het goed moet kunnen, heb ergens eens iets gelezen erover maar kan dat niet meer terug vinden. Zal volgende week eens gaan zoeken.

anders toch zelf wat c klussen samen met een collega van me die al e.e.a. op zijn (linux) naam heeft staan.

je kunt via nfs een drive mounten (dbox is tenslotten linux) waardoor je ineens een systeem hebt met een virtuele schijv (diectory). De stream file kun je daar dan gewoon oppikken. truuk is wel de file naar de juste device te sturen maar daar komen we wel uit. Alles gewoon toegankelijk via menu keuze lijkt me zo...

Leuke winter opdracht :)

Ik heb wel een versoek aan jullie jongens. Kunnen jullie ALLE sources die je tegenkomt van dbox2 zaken voor me verzamelen en mij de links geven? we hebben nog een hoop te friemelen en daarbij hebben we een werkende source nodig.

de huidige source files die vrijgegeven zijn werken niet meer (volgens zeggen... nog niet zelf getest) met emu's. dus oude sources zijn zeer welkom!

Ik zal volgende week proberen wat te database proggen om een overzicht te krijgen van onze verrichtingen. iets voor links naar sources, iets over images met daarin wat er in zit aan emus en of ze redelijk werken..., wat zaken in het engels over opzetten boten vanaf pc (windows of linux bak)

ehhh... jullie helpen toch mee? of kan ik mijn tijd beter besteden aan zelf verzamelen en voor mezelf houden? :)

Groenten vanuit kaniesche eilanden,

JCsat

 
hallo,ik gebruik de real magic xcard,en kan dan de file's die je hebt opgenomen direct terug spelen naar de tv.

verder kan je de files ook omzetten naar divx en die speelt hij ook perfect af.het is maar een idee,ik weet niet of je er wat aan hebt.

groetjes scooby555

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan