Universal Cam --> MagicModule

B

BigTony

hoi allemaal,

ik heb de stomiteit begaan een Universal Cam aan te schaffen. Op Seca werkt dat ding zonder probleem, maar echter krijg ig dat Nagra niet aan de praat (en dat was net de bedoeling)

Ik heb gelezen dat het mogelijk zou zijn de Universal Cam --> MagicModule te "patchen". Maar iets konkreet vind ik niet.

Heeft iemand van jullie ervaring ermee... al gedaan ...

Groetjes, BigTony

 
Hoi BT,

Opereren kunnen we hem zowiezo, flash eruit, penta erin, flash erin en voila .. de magic soft staat er in ... echter wel zonder dat de loader soft er in staat, maar werkt verder wel.

grt,

spysat

 
als ik het goed begrijp:

om van penta te verwissellen, weer heel de operatie. Korrekt?

mvg Tony

 
Hoeft overigens niet altijd zo te wezen hoor. Als je een nieuw type Universele CI heb met daarin de 2 MB flash kan je daar als je de software voor hebt gewoon dreamload erop zetten en kan je van dat punt gewoon volgens de Magic procedure zelf de nieuwe soft erinzetten. Ligt echter dus wel aan welke revisie je hebt van universel CI.

 
Ik heb type 1.4.1.7 versie. Dus de nieuwste hardware versie die identiek zou zijn aan de Magic Module versie, met 2 MB flash.

Maar de loader, is die ergens te vinden?

En zo ja, hoe moet die er dan in? (ook de ci openen en solderen ... daar ben ik bang van)

greetz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan