Nieuwe stream keys (Irdeto)

I

ilya

Vandaag bemerkte ik dat het loggen op Stream (Irdeto) geen updates binnen komen.Het gekke is dat de EMM is 00C0 met de melding provider unbekannt(602) Voorheen kreeg ik de melding Stream Africa etc.

Is irdeto soms van codering veranderd.

?

ILYA

P.s. hoort dit thuis onder het loggen, maar voor alle zekerheid via SM geplaatst

 
neuh, ze lopen hier met bosjes binnen.

Stream behoeft wel wat onderhoud;-). Regelmatig loggen met MD is een noodzaak, anders glippen de PMK-tjes onder je handen weg.

Wat die unbekannte prov. betreft: staat stream wel in je irdeto-beta.prv file?

 
@.Denktenk, inderdaad de prv.file was om en een andere reden pleitte.Ik heb heb elders effe gekopieerd en ga strakes effe loggen,Je hoort het wel.

Thankx

ILYA

 
Helaas tot nu nog geen updates.Ik ga vannacht nog maar is loggen .Wie weet .

ILYA

 
Ik heb tot nu nog geen updates meer gehad, vervolgens effe de keys 02 52 XX FC 7a XX van een of andere keys site gepakt en ...

direct na enkele seconden nieuwe kietjes.

Kortom moet je dus meestal lang wachten voordat de HMK de PMK ververst !!!

ILYA

 
ik weet niet hoe het op het moment is, maar eerst was het altijd zo dat ze ook maar een paar uur je masterkey vernieuwen en je wist ook nooit wanneer dus je moest je ontvanger eigelijk aldoor op stream hebben staan anders miste je je update.

groeten blokker

 
Pk wordt inderdaad om de paar uur ververst.

PMK werkt zo ongeveer een 4 weken.

HMK>PMK up is vrij zeldzaam te loggen, met een beetje mazzel log je er één per paar dagen.

 
Ik heb nu bv. zaterdag en zondag op stream gelogd en..... na circa 16 miljoen records nog geen update van mijn PMK.

Dus gewoon een paar dagen MD laten lopen en een beetje geluk hebben :)

ILYA

 
Hmmzzzik heb em vannacht laten loggen en een slordige 160.000 mk updates. Ik heb nog enkele HMK's en bij eentje was het prijs ;) Ik vermoed dat de meeste die ik heb ouwe zijn of publiek geworden oid.

 
Nou, zwaar balen, die ene blijkt niet te kloppen :sad:

hexserie 4494xx (laatste 2 hebben iets met sex te maken)

Heeft iemand daar de HMK van?

Ik heber zeker een stuk of 10 stream hmk's maar die zijn geen van allen nog aktief lijkt het. Als ik de hele serie gelogd heb liggen mijn hexserials er net tussenuit. Zal wel weer zo'n lijstje zijn die per ongeluk bij de provider is terecht gekomen oid.

Het leuke van die 4494 was dat ie ook op provider 10 updates logt en ik vraag me af waar stream die voor gebruikt???

 
Ik vraag me af of dat echt zo is met provider 10.

Had dat vroeger met hellas ook al wel eens maar als je de log bekijkt kun je die hele key 10 update niet terug vinden, en de 00 wel.

Volgens mij is het een foutje in het algo wat in de eerste Emulator zat en later is overgenomen in alle de kaartsoft en emulators.

gr blokker

 
Ik vond 2 verschillende MK updates met verschillende sig.

Verder ook 2 keyupdates: provider 00 gaf key 04 en 06 met datum en provider 10 key 02 en 04 met datum 0000.

Dat heeft trouwens alleen zondagavond gewerkt. Nu komen er geen updates op 10 binnen.

Helaas heb ik de ruwe data (binary) niet meegelogd anders was het inderdaad simpel na te speuren met ultraedit ;)

 
Hier nog zo'n voorbeeld van een Stream hs/hmk die een provider 00 en 10 hebben (net gelogd):

[update PK] Provider:10 Group:65 6E XX using PMK C729D5F0973882xx new Key :02 E659844E9918FFxx Date:0000 Channel Id:0000

[update PK] Provider:10 Group:65 6E XX using PMK C729D5F0973882xx new Key :04 51EE10F37400A0xx Date:0000 Channel Id:0000

[update PK] Provider:00 Group:65 6F XX using PMK DCEC607D544EC4xx new Key :08 92EE919F081D30xx Date:06D6 Channel Id:0000

[update PK] Provider:00 Group:65 6F XX using PMK DCEC607D544EC4xx new Key :0A 002BD1D3BD6CDExx Date:06D6 Channel Id:0000

Mijn vermoeden is dat provider 10 south africa is, maar waarom dan de date 0000

 
maar kun je die update ook in de log terug vinden.

ik namelijk niet.

zal van de week eens een clone maken op een orginele asc1.2 kaart en kijken of hij die provider id en key ook aan neemt of dat alleen walbanger en de fun dat doen.

gr blokker

 
Is gelogd met multidec, die 02 en 04 key van provider 10 zet ie wel keurig in de sofcam.key file

 
ja bij wallbanger en in de fun ook maar in de logfile zie ik alleen de masterkey00 update.

gr blokker

 
Als ik m'n logs bekijk lijkt het dat alleen een bepaalde serie kaarten die provider 10 heeft. (hogere nummers vanaf 44xxxx)

Bovendien sturen ze die niet continu. Ik heb zondag gelogd tot maandag en toen had ik er. Maar gisteren bijv. nada.

Met WB kun je inderdaad eens kijken of er ergens een testkanaal is die keys op 10 gebruikt. Och wacht ik kan met Mlog een scsi ID scan doen natuurlijk hehe..

Zal dat eens proberen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan