Heimatkanal

J

Josje01

Na de keywissel bij Prem. heb ik alles terug, behalve heimatcanal.

Dit op een Nokia 9500 met noonemanitsoft, de cam is niet omgebouwd. Dus het is geen allcam. Wie weet de verklaring dat heimat niet meer werkt , voorheen nog wel.Ik dacht dat goldstar en heimat dezelfde key gebruiken, goldstar werkt wel, ik snap het even niet meer???Heb de Nokia zelf al laten zoeken naar pmt`s geen resultaat.

Greetz: josje01

 
Dan kan ik je geruststellen, Heimatkanal is al een aantal maanden niet meer.

Sinds PW overgegaan is naar Premiere 1 t/m 7 is ook seasons pleitmans gegaan en Heimatkanal ook. Ik vraag me dus af hoe jij denkt het nog gehad te hebben net voor de keywissel.

Heimat en nog een ander kanaal is dus enige tijd geleden vervangen door Premiere Nostalgie.

Deze zender zou je moeten hebben. Als dat niet zo is, dan staan je pids niet goed of gebruik je iets anders dan een funcard.

Het is mij al eerder opgevallen dat ze op Nostalgie aan het testen zijn, deze veranderde op dat moment even vaak chids als dat de Direct zenders dat doen. Met een fun heb je daar geen last van, maar met kaarten die met chids werken zoals goldwafers en originele kaarten, zul je daar wel last van hebben.

Daar ligt dus je probleem, verder niets aan de hand.

 
Heimatkanal:

11.758 H - 27500 - 3/4

video pid : 1535

audio pid : 1536

 
Laatst bewerkt:
BT, studio universal als die het doet werkt Heimat wel !!

Heimat is al geruime tijd terug aanwezig hoor. Ik dacht dat je dat wel zou weten. Maar zo zie je, wat de een niet weet weet de ander (misschien) wel. Harry20 bedankt voor de juiste freq. en pids.

Greetz: josje01

 
Hoihoi.

Mijn verontschuldigingen. Ik wist dat ie weg was, maar ik heb nooit gehoord dat ie terug gekomen was.

Dat is wel fijn om te horen, kan ik hem erbij zetten (dank voor de frequentie) is mijn vrouw ook weer blij.:)

Ik zal eens gaan loggen op Heimat dan, eens zien wat er gebeurt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan