PMK logt verschillende PK's

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Vreemd ik kom er maar niet achter waarom bepaalde pmk's verschillende pk's logt.

Een voorbeeld:

ProvID: xx xx xx xx PMK xx xx xx xx xx xx xx xx

Logt: 0A: 4FB50963xxD6C7xx en ook 0A: DF6ACB45xx433Axx

Hoe kan dit ???

En zo heb ik nog wel een paar voorbeelden van dubbele 0C en 06 key's

 
Op welke provider gebeurt dat?

Wat ik wel weet dat bv. stream met één HMK maar met verschillende prov.id's (00 voor stream zelf, en een provider 10 (ik denk south africa)), verschillende pmk's geeft en die geven ook verschillende pk's.

 
zo te zien is dat op premiere

en dat is omdat er verschillende pakketten zijn op premiere en er verschillende keys en chid`s gebruikt worden in dezelfde groep, maar als het goed is en je hebt de laatste 2 byte`s van je groep ook ingevuld moet er bij komen te staan in b.v walbanger of de key voor jou kaart was of voor iemand anders in de groep.

de orginele kaart weet door de signature welke key 6 voor hem is bestemd.

maar omdat walbanger daar niet naar kijkt zie je ze allemaal langskomen.

groeten blokker

 
Ja ok ik zal eens stoeien met de laatste byte's van de groep.

Die staan nu op 00 dus dat zou iets kunnen zijn.

Eens kijken of ik de juiste 2 bytes kan vinden.

Ik log niet met WB maar via scsi en DVBLOG-Special.

En de provider is inderdaad PW maar dat zou je aan de key's kunnen zien.

Ik laat even horen wat de uitkomst is.

 
Ik log altijd met wallbanger, die let niet op de laatste 2 bytes, maar het blijkt dat mijn pw pmk geen direkt meer update, krijg nog wel key 08 updates binnen, alleen maar met de melding "cb20 matrix not for you" dus het kan niet anders dan dat de pmk niet meer goed is.:sad:

 
Hij let met het loggen niet op de laatste byte maar je vult hem wel in en er wordt gekeken of de key voor jouw id is ,de update komt gewoon ongeacht de laatste byte, dus dat houdt in dat je pmk okee is maar inderdaad de laatste byte niet goed is.

 
@NvBgm,

Ik denk dat je Prov ID 10 ,enProv ID 00 hebt ingevuld.

De key's die jij beschrijft zijn volgens mij voor Prem(prov10),en Mediavision op 24,2* Oost(prov00).

Wel appart,ik wist niet dat je met 1setje(hmk/pmk/provID/Serhex)

2 verschillende pakketen kon laten updaten.

Heb ik weer wat geleerd.

Gr Ghost.

 
@BT,

Premiere is wakker geworden:

In de kaartgoep 12 41 XX - 8E 5D .......... zaten enkele ID's

die ook goed waren voor een update op de direct / erotic kanalen, deze hebben ze uitgeschakeld. De combinatie was te vinden in vele public files, nu is de update met deze combinatie alleen nog geschikt voor het superpaket.

 
Correct Harry, dat was ook mijn probleem.

@Tech: nja... hij update eigenlijk niet, hij laat alleen de updates zien die langskomen, maar zoals Harry al zegt, ze waren te public geworden en dus geen direct en erotic updates meer op die sleutel.

Echt updaten noem ik het als in Wallbanger de keys ook echt weggeschreven worden in wallbanger bij de provider, en dat lukt (althans bij mij) alleen maar als de cb20 matrix wel voor mij is.

Nu gaan we met dank aan Harry even verder zoeken en ons verder amuseren, dan kan ik ook weer nieuwe puzzels plaatsen.:)

 
Ik log nog steeds verschillende key's op 1 setje voor PW.

En ook direct en ero uppen nog steeds.

Zal wel zuinig moeten zijn op zo'n setje denk ik.......

 
Als ik met MultiDec log dan komt wel de Erotik en Direct key voorbij op een verschillende PMK's en provID's.

Alleen gebeurt dat niet continu op die PMK.

Zijn er dan wel PMK's en ProvID"s die continu de Erotik key updaten ??

 
Ja die zijn er, althans... ik heb er momenteel eentje in zitten daar krijg ik direkt update op van het gewone pw pakket en pd en erotik ook gelijk mee, want da's dezelfde key.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan