gratis e-mail adres???

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Zijn er nog goede alternatieven voor dit??

Ik heb nu een hotmail en een yahoo adres lopen, maar aangezien dit vrij eenvoudig te kraken is ben ik op zoek naar een goed alternatief.

 
Hmmz.... ben ik niet zo met je eens, mijn yahoo en hotmail accounts zijn nog nooit gekraakt.

Ligt er ook een beetje aan hoe gemakkelijk je wachtwoord is en welke vraag je laat stellen bij de optie voor als je je wachtwoord vergeten bent.

Als je daar bijv. de vraag laat stellen van "hoe heet mijn echtgenote" en je vult daar ook nog het juiste antwoord in, kan elke eikel die jou kent je account hacken, geen kunst aan.

Anyway, ik heb al jaren een gratis pop account bij softhome. Krijg je af en toe wel wat reklame in je bus maar dat moet je dan op de koop toenemen.

Je kunt daar eens kijken, http://www.softhome.net en je aanmelden.

Verder kun je als je adsl hebt je eigen mailservertje draaien gaan, da's ook leuk. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo gek veel vrije pop accounts maar er zijn er wel nog een aantal alhoewel ook dat stevig aan het minderen is.

 
Die is waarschijnlijk nog beter ja, want softhome is over het algemeen wel vaker langzaam en af en toe niet bereikbaar.:)

 
Kan je 2 email adres hebben in Outlook expres, Ik heb nl via asdl een email adres, er een naast hebben lijkt me niet verkeerd. :) :)

ILYA

 
@Ilya

2 adressen in outlook is zeer zeker geen probleem

het grootste probleem is de mails van de verschillende accounts gescheiden te houden

want iedereen kent the buggyness van microsnotproducten

ik gebruik oulook en outlook-express

 
Dus als ik je goed begrijp kan het het beste de beide programma's gebruiken. Goed idee.

ILYA

 
met Outlook expres kan je wel 50 verschillende email accounts hebben !

als die email provider pop 3 ondersteund !!!!

 
Nee niet beiden, je kunt het beste 1 van beiden gebruiken en mijn voorkeur gaat dan uit naar Outlook Express omdat daar gewoon veel meer mee kan.

Ik heb al mijn email adressen, dus die van @home, hotmail, satfun en mijn eigen email server, via outlook expres lopen (stuk of 9 email adressen) geen enkel probleem.

Ook met replyen geen enkel probleem omdat OE automatisch reply'ed met het email adres waarmee je het bericht ook ontvangen hebt.

Ja, je ziet er niet meteen aan welk emailtje naar welk email adres is gestuurt, maar daar is een mouw aan te passen door ze elk in aparte mapjes te laten aankomen, heel eenvoudig in te stellen middels de berichtregels in OE.

Inderdaad is het een Micro$not produkt, maarja, dat gebruiken de meesten toch wel en ik heb er nog nooit 1 probleem mee gehad, ondanks alle trojans, virussen, hacks, bugs, weet ik veel wat er allemaal geweest is. Up2date blijven rulez gewoon.

En een goede virusscanner en firewall ook wel ja.:biggrin:

 
Ik heb hier ook een stuk of 8 mailadressen lopen en heb dmw berichtregels zo ingesteld dat de mail per mailadres binnenkomt dus niet allemaal door elkaar.

 
Heb wel wat los gemaakt met mijn vraad :):)

Maar ik ben er uit, heb ff een adresje bij dolfijn aangemaakt, is wel webmail, maar dat maakt niet zo uit. Deze gaat voorlopig wel weer mee.:biggrin:

De pop mail adressen die ik gebruik komen gewoon met outlook express binnen, dit is wel het makkelijkst. Alle mail bij elkaar.

 
Ook je hotmail adressen kan je binnenhalen met zowel outlook als outlook express. Ook kan je verschillende mappen aanmaken waar de post inkomt die bij dat e-mail adres hoort.

Zelf gebruik ik liever outlook omdat je hiermee ook faxen als een mailtje kunt ontvangen en verzenden via RVS comm op isdn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan