40.000 humaxen terug geroepen

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Humax roept de eigenaren van 40.000 ontvangers van het type 5400 en 5400Z op de ontvanger terug te sturen naar de fabriek om zo "piraterij" tegen te gaan. Het blijkt namelijk dat er nogal wat ontvangers gepatched zijn.........

Ik denk niet dat er aan deze oproep massaal gehoor zal worden gegeven.

 
http://www.humaxdigital.com/whatsnew/news_sub2002.htm#020927

HUMAX recalls set-top boxes : Sept 27, 2002

- Around 40,000 IRCI STBs recall worldwide

HUMAX Co., Ltd. (http://www.humaxdigital.com), one of the world leading digital set-top box manufacturers, announced today to recall approximately 40,000 set-top boxes, including products in the distribution networks worldwide.

Along with the anti-piracy movement of broadcasting operators and CAS (Conditional Access System) companies, HUMAX continues to only support legal applications by recalling the product IRCI that is known to be vulnerable to pirate intruders.

Underneath this recall event lies HUMAX's strong will and leading position against illegal activities that are currently deteriorating the growth of healthy PayTV market. The recalled IRCI products are to be strengthened with enhanced security features.

Er staat wel niet bij dat het om de 5400 serie zou gaan, er wordt nergens een model vermeld.

CU

Red

 
Mijn hummie is ter reparatie terug naar de fabriek,kunnen ze deze zomaar omruilen of veranderen of kan ik 'm in dezelfde staat als waarin ik het ding opstuurde weer opeisen?

 
Nou... ik heb die van mij maar gauw ingepakt en stuur hem maar op!;)

Ben wel nieuwsgierig wat ik er voor terug krijgt?

 
Die 40000 hadden ze natuurlijk nodig om al die geklapte voedingen op te knappen:):)

 
Ik heb nog geen brief gekregen van Humax.

Hoe denken ze de oproep aan de bezitters van een Humax te kunnen versturen.

Er zal van weinig bezitters de adres gegevens bekend zijn tenzij je het garantiebewijs ingevuld opgestuurd hebt.

Het is een leuke poging maar ik denk dat de respons zeer beperkt zal zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan